donderdag 16 juni 2016

Bosch condensdroger reservoir lampje knippert

Wij hebben dus een soortgelijk probleem. De droger heeft een was gedroogd en het reservoir had even vol gezeten. Na deze leeggemaakt te hebben en de . Problemen met Bosch wasdroger - Wasdrogers.


De wasdroger begint ook gewoon te draaien ,maar na een kwartiertje ofzo stopt hij. Bij ons gaat het lampje van reservoir knipperen , terwijl het reservoir niet wordt gebruikt. Er is een directe aansluiting op de afvoer . Bosch avantixx droger reservoir lampje brand als de droger op de. HFwzY2JBDg Vergelijkbaar dec. Bij onze droger van het merk Bosch met als typeaanduiding Maxxkomt het de laatste tijd erg veel voor dat het lampje van het waterreservoir gaat knipperen en de machine stopt dan.


Het waterreservoir is dan nog leeg, maar de machine vindt dat hij geleegd moet worden. Hoe detecteerd deze machine of . Gedetailleerde omschrijving: Het lampje Reservoir knippert bij onze Bosch Maxx sensitive droger. De klacht wordt steeds erger. Het reservoir is goed schoon en leeg. Na minuut stopt de droger en het lampje reservoir begint al te knipperen.


Hallo Bij onze condensdroger gaat het indicatielampje voor het reservoir steeds aan na keer draaien, Dit terwijl de bak leeg is. Ik ben handig, maar dit probleem heb ik nog niet kunnen oplossen. Verkeerde site, voor drogers zie Wasdrogers. Sinds gister droogt mijn droger niet meer en blijft het reservoir lampje branden.


De filters zijn schoon en uiteraad is het reservoir gewoon leeg. Ontbrekend: reservoir. Ledje of lampje “ Reservoir legen” knippert. Het probleem is dat het water niet meer weggepomt kan worden.


Bosch condensdroger reservoir lampje knippert

Waarschijnlijk door een verstopping of een defecte pomp. Om de machine weer te laten werken moet de afvoerpomp gereinigd worden, Hier voor moet de machine oven opengemaakt worden, vervanging van de . Daar zat onderin een reservoirtje met een pompje die of het water naar je afvoer pompt of naar de opvangbak bovenin de machine. Bij de pomp zat een vlottertje die in de gaten houdt of het water daar wel wegkomt in dat reservoirtje. Er zat zoveel pluis in dat reservoir.


BOSCH SIEMENS DROGER VALT UIT NA SECONDEN. Hallo allemaal, Bij mij hetzelfde probleem met een knipperend reservoirlampje. Nog nooit problemen gehad. Door het intensieve gebruik, wassen per week, reinigen we wel wekelijks het metalen reservoir.


Bosch condensdroger reservoir lampje knippert

Door de mededeling van Michel hebben we het verborgen . Beste radar medewerkers, ik heb de volgende ervaring met Bosch , wat zegt het testpanel hiervan, komt dit veel voor? Ik ben een vaste gebruiker van Bosch apparatuur ( droger Maxx Sensitive). Nu had ik in mijn droger een storing.


Ik heb ruim jaar een condens droger van het merk Bauknecht. Mijn droger begint te piepen dat het waterreservoir vol, er zit vrijwel geen water in op dat moment. Nu heb ik exact hetzelfde verhaal met mijn Bosch condensdroger.


Bosch condensdroger reservoir lampje knippert

De technische dienst van Bosch vervangt (nog binnen de garantie) de afvoerpomp. This kind of picture ( Bosch Condensdroger Reservoir Lampje Knippert Luxe Miele Vaatwasser Pomp Reinigen) previously mentioned is usually classed along with: bosch condensdroger aanbieding,bosch condensdroger aansluiten op afvoer,bosch condensdroger lekt water,bosch condensdroger maxx sensitive,bosch . Een droger hoort te drogen. Een eerste droger bleek een foutje te bevatten, de was werd niet droog bij einde programma, en programma eindigde niet bij EN maar met knipperend ( condensreservoir -is-vol- lampje ). Uiteindelijk leek water niet afgevoerd te worden het riool via slang, maar zicht onderin de machine te .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.