dinsdag 16 augustus 2016

Smoothie spinazie peer banaan

Super lekker en gezond als ontbijt! Een groene smoothie met spinazie , peer en banaan. Groene smoothie met amandelmelk. Voeg de amandelmelk toe aan de bevroren spinazie in de blender.


Voeg peer (met schil) en banaan toe. Recept 1: IJskoude spinazie - banaan -yoghurt smoothie.

Zo maakte ik al eerder smoothies met spinazie en kiwi en met ananas, appelsiensap en Chinese kool. Maar voor deze smoothie met peer , banaan en . Deze spinazie bleekselderij banaan peer smoothie is eigenlijk een toevalstreffer. Ik had eigenlijk een ander groene smoothie recept in . Een heerlijke groene smoothie die erg rijk is aan mineralen, antioxidanten en uiteraard . De munt en peer maken de smoothie fris en de banaan geeft het wat zoets. De combinatie van zoete peer , een rijpe banaan , pittige gember en verse spinazie is . Snijd de peren in kwarten, verwijder het klokhuis en snijd het vruchtvlees in stukken.


Schil de gember en snijd in stukjes.

Het is weer tijd voor een groene smoothie. Doe de peren, druiven en gember in de . Dit keer deel ik een groene smoothie. Het recept bestaat uit peer , banaan en spinazie. Ik gebruik in deze smoothie peer en kaneel zodat het echt een heerlijke. Doe het water, de peer , de banaan , de spinazie en de kaneel in een . Voor een spinazie - peersmoothie (voor personen):.


Onderaan vind je vijf heerlijke spinazie smoothie recepten. En dat bewijst deze groene smoothie met wortel en peer. Toen ik startte met de smoothies deed ik er eigenlijk altijd standaard banaan in.


Hak de appel, peer en banaan in stukken en laat deze meedraaien in de blender. Boerenkool- peer - banaan -aardbeien smoothie. Wat ik me afvraag, ik maak ze met spinazie ,dat vind ik persoonlijk lekkerder, maar spinazie en . Smoothie met boerenkool, mango en banaan.


Sapje van peer en komkommer. Deze smoothies zijn ook verantwoord voor de beginnende fit girl. Het zelfde geldt voor spinazie , banaan en ananas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.