maandag 21 november 2016

Optidee poetsdoeken

Optidee poetsdoeken

Aanraken, voelen, enthousiast. Download - Optidee catalogus, gastvrouwenfolder, bladercatalogus. Streeploos schone ramen en spiegels in een handomdraai! Deze microvezel doeken werken. Oke ik heb even nagevraagd of ik dit hier mag plaatsen in het Modstopic en het mocht.


Mijn bazin heeft poetsdoeken van Optidee , is een duosetje speciaal voor de ramen. Ik kan dus echt geen ramen wassen met een trekker, krijg altijd strepen. Maar met die doeken is dat dus niet :blob.


Vergelijk klus artikelen van de beste merken, o. Vind optidee op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Ik naar haar toe bewapend met mijn poetsdoeken niet alleen mijn nieuwe doekjes maar ook die ik zelf in gebruik heb. Optidee staat bekend om zijn sterk door ontwikkelde en unieke Optivezel. Naast handdoeken, reinigingsdoeken voor het huis, prachtig beddengoed en sinds kort kledinglijn heeft dit Duitse merk ook “Beauty” huidreiningsdoekjes.


Ik heb eerder washandjes getest die tevens beloven je gezicht te reinigen . Ook soortgelijke schoonmaakdoeken en droogdoeken die merken als Jemako, Hara, Optidee , Tupperware en Prowin verkopen vindt je hier terug tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Kijk ook naar onze speciale aanbiedingen en setprijzen. Een microvezel is altijd opgebouwd uit twee polymeren, samengebracht in de draad. De polymeren die worden toegepast, zijn polyester en polyamide (nylon). Van deze vezels worden de doeken gemaakt.


Lakens, poetsdoeken en nog van dat? Maak kennis met Optidee ! Of misschien vind je het nog wel leuk. Gebruik geen wasverzachter. Wasverzachter verandert de structuur van de microvezel waardoor deze zijn werking verliest!


Optidee poetsdoeken

De microvezeldoeken en moppen kunnen gewoon met de bonte was meegewassen worden. Er hoeft dus geen aparte was voor worden aangezet. Wij raden u aan om de (donkere) doeken de eerste . Ik was vorige week op een party van Optidee , zoiets als tupperware dus, maar in dit geval met handdoeken, beddengoe washandjes, ochtendjassen van een soort. Helaas geen ervaring op de langere termijn en hoe de doeken zich houden als je ze langer in gebruik hebt en dus vaker hebt gewassen.


Zo goed dat er volop wordt nageaapt met flessen, doeken en verhalen. Aanbieding nu raamset € 200. Optidee adviseuse in Geleen. JEMAKO (raam) doeken bestellen.


Optidee poetsdoeken

Bestel je Optidee producten via mij. Geïmpregneerd goud poetsdoek voor meervoudig gebruik. Reinigt, beschermt en geeft een langdurige glans op goud.


De goudpoetsdoek verwijdert eenvoudig lichte aanslag. Bij sterke vervuiling en oxidatie een deel van de doek vochtig maken en het goud reinigen. Met het droge deel van de doek het goud oppoetsen tot . Elke dag bestellen mogelijk. Ik geniet van de vele leuke reacties van mensen die ze net als ik helemaal geweldig vinden.


Optidee poetsdoeken

Maar Optidee heeft zoveel meer dan alleen geweldig poetsspul in haar assortiment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.