donderdag 15 december 2016

Libanees brood waar te koop

Ik zou het graag vaker maken, want vind het een heerlijke maaltijd. Kan het tot nu toe niet echt vinden. In veel culturen kennen ze een vorm van platbrood. Tortilla Bakery in Halfweg.


Wij willen daar graag op inhaken door wat uit te leggen over de producten en.

De lekkerste Midden-Oosterse recepten met couscous, bulgur , . Lekkere Hapjes (pag. 26). In het Midden Oosten is dit brood een waar begrip. Beleg het platbrood met het lamsgehakt en de salade en rol het platbrood op.


Turkse platbroodpizza met kruidig lamsgehakt. Libanese brood kan kopen? Lijkt me erg lekker, deze ga ik snel proberen, maar ehh waar vindt ik libanees platbrood ?

Heerlijk om te dippen in hummus, guacamole, Oosterse dips maar bijvoorbeeld ook. Bewaar een helft voor later of deel met iemand waar je veel van houdt. Of vraag een kaasboerderij waar zij het kopen. Houtrustkerk, Den Haag zo mei BES bijeenkomst over “van het. Antwerpen-Noord en waar we zoveel enthousiaste reacties op kregen.


Koop er eens een potje rozenconfituur. Thaise vissaus, nam pla, maar die wordt vaak van garnalen gemaakt. Wat je óp de bodem doet hangt af van waar je zin in hebt en wat je in huis hebt. Action een stoffer en blik te kopen en de randjes van het blik plat te slaan. Alledrie de smaken zijn erg goed te combineren met andere mezze.


Nog meer lekkere recepten om dit weekend te proberen: Perfect voor . Sardijnse flitslasagne . Als pizzabodem gebruik ik platbrood en ik garneer deze met groente. Leg de aubergine plakjes op het platbrood en garneer het met de. Heb je ook een recept om het platbrood zelf te maken? Waar koop je platbrood ?

Fattoush stond al heel lang op mijn lijstje om eens te maken. De wijn is te koop bij Jumbo voor €9 evenals de andere wijnen van . Selderijzout is gewoon te koop in de supermarkt,bij de kruiden. Ik koop hiervoor vaak twee kippendijen die gewoon drie kwartier in de oven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.