vrijdag 5 mei 2017

Airfryer recepten gehakt

Weet je wat ik een van de geweldigste eigenschappen van de Airfryer vind? Dat gehaktballen er zo lekker uitkomen. Een heerlijk bruin korstje, mooi stevig en met een heerlijk rul binnenste.


Airfryer recepten gehakt

Gebruik jij meestal een zakje gehaktkruiden voor je ballen? Probeer dan dit recept eens. Iedereen heeft wel een . Vlees laat zich uitstekend bereiden in de Airfryer. Ik keek op de verpakking van het gemengde gehakt en zag dat er twee derde varken in zat en een derde rund. Erin staan tientallen recepten die niet te moeilijk zijn, voor heel gewone maar smakelijke gerechten zoals gehaktballen en kip.


Verwarm de AirFryer voor op 2°C. Meng het gehakt in een kom met ei, . Simpele gehaktschotel uit de Airfryer. Je kunt voor dit gerecht ook gehakt gebruiken wanneer je dit over hebt van bijvoorbeeld de dag er voor. Zo kunnen ook de restjes opgemaakt worden! Dit recept is voor twee pannetjes!


Airfryer recepten gehakt

Deze rundergehakt in bladerdeegballetjes zijn ontzettend lekker en snel te bereiden in de Airfryer. Eet smakelijk, echt een aanrader! En het leuke omdat je met lucht bakt kan je friet er gewoon bij. Lucht geeft geen smaakoverdracht. Werkwijze: Meng alle ingredienten en draai er mooie ballen van.


Bij vlees bakken altijd je Airfryer voorverwarmen. De Airfryer is bij ons niet meer uit de keuken weg te denken. Deze bladerdeegballetjes met gehakt uit de Airfryer zijn zo klaar en superlekker! Klop het tweede ei los en smeer het bladerdeeg daarmee in.


Bak de bladerdeegballetjes in minuten goudbruin en gaar. Alle Airfryer baktijden op pagina! Met super handig PDF boekje om uit te printen. Van Frikandel tot Kippenpoot, van Rollade tot Stokbrood.


Als je achter aan het volgende deel broodjes in de airfryer doet, doe die dan minuten omdat de airfryer al is voorverwarmd. De broodjes zijn ook niet vet. Ik heb mager gehakt gebruikt en bacon is ook niet vet.


De airfryer is bij ons thuis niet meer weg te denken! Bakken, braden en frituren. En dat zonder vet, olie of boter! Als je in het bezit bent van een airfryer of iemand kent met het apparaat, dan moet je dit eenvoudige recept echt uitproberen. Wees wel gewaarschuwd: . Vul kleine exemplaren als een hapje tussendoor of.


Na ruim jaar heb ik aardig wat airfryer recepten geplaatst op mijn blog. Tijd voor een overzichtje dus! Alle airfryer recepten op pagina. Ik ben benieuwd welke recepten je gaat maken of al gemaakt hebt! Vandaag delen we Airfryer recepten van mijn insiders.


Airfryer recepten gehakt

De afgelopen tijd heb ik mijn social media kanalen goed in de gaten gehouden. Want wat zijn mijn insiders creatief bezig geweest! Heb jij thuis een Airfryer en gebruik je deze ook al om aardappeltjes of frietjes te bakken? Wij gebruiken de Airfryer dagelijks en maken echt alles er in klaar.


Vandaag heb ik een leuk recept om aardappel twisters te maken in de Airfryer. Deze aardappel twisters zijn heel eenvoudig om te maken en binnen … Maak eerst . Haal het gehakt uit de verpakking en doe het in een kom. Schep de oestersaus en de sojasaus erbij, voeg de ui, . Lekker en makkelijk recept voor smaakvolle zelfgemaakte gehaktballetjes uit de Airfryer.


Airfryer recepten gehakt

Zelfgemaakte gehaktstaven uit de airfryer. Voor Euronics Barneveld bedacht ik een aantal recepten voor de airfryer. Ik gebruikte de Montana Master Fryer XL. Gehaktstaven gebakken in de aifryer. Kant-en-klaar gekochte snacks bevatten naast slechte vetten meestal ook smaakversterkers en flink wat .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.