donderdag 11 mei 2017

Miele droger droogt niet goed

Heel vervelend dus als je droger niet goed droogt. In dit artikel vertel ik je meer over de mogelijke oorzaken van een slecht droogresultaat en geef ik je tips om dit te verhelpen te voorkomen dat je wasdroger niet droogt. Mijn miele wasdroger , droogt de laatste tijd niet voldoende.


De warmte die de machine maakt lijkt me warm genoeg om het t drogen. Kan ik er zelf iets aan doen? Van mijn ca tien jaar oude Miele droger (T432) werkt de sensor niet goed meer. Droger droogt niet goed meer. Hieronder veel voorkomende storingen bij wasdrogers.


Condensdroger droogt niet goed , de machine doet er veel te lang over. Oorzaak: de aluminium condensorbak is vervuild en verstopt. Na min ipv uur stopt hij ermee. Ik heb alle filters schoon gemaakt.


Miele droger droogt niet goed

De binnenkant van de trommel schoon gemaakt met azijn. Achterkant los gehaald en ook schoon gemaakt met azijn. Nieuwe koolborstels geplaatst. Gratis tips om uw machine eenvoudig zelf te repararen vindt u hier.


Koop niet meteen een nieuwe droger. In al die gevallen hoeft u onze technici niet te bellen en kunt u tijd en kosten be- sparen. De volgende tabellen helpen u de oorzaken van een probleem te.


Nadat de droger is inge- schakeld begint het controlelampje van de. Heeft u een wasdroger met een warmtepomp? Controleer of het toestel niet te vol is. Staat het toestel in een goed verluchte ruimte? Hebt u het juiste programma gekozen?


Werd het wasgoed goed gezwierd? Mijn Klacht: Hebben een Miele wasmachine en droger aangeschaft precies een jaar geleden. Al de dekbed overtrekken rollen zich in elkaar, en na uur komt het er nog nat uit. Dit kost mij steeds minimaal twee keer draaien.


Onze droger droogt niet goed xD. Wilde vroeger bij ons de stop er nog wel eens uitvliegen als we tegelijk aan het wassen en drogen waren… dit komt nu niet meer voor (gebruik vermogen kW i.p.v. kW van het oude apparaat). Daarnaast doet de wasdroger zijn werk op een rustige manier en maakt hij weinig geluid. Droogtijd van deze droger is heel lang en hij droogt absoluut niet goed. Al diverse malen is deze droger stuk geweest en gerepareer een paar keer op garantie en één keer zei de monteur . Mijn droger werkt niet goed meer , het gaat om een zanussi type ZTB 140.


Hij draait wel maar droogt niet want hij wordt niet warm. Wasdroger droogt niet Wasdroger Wordt niet warm. Heeft de droger geen reset thermostaat of wordt de droger nog niet warm is de enige manier om te bepalen of de thermostaten defect zijn te controleren.


Miele droger droogt niet goed

De thermostaten moeten indien ze goed zijn bij kamer temperatuur vrijwel Ohm doorgeven. Droogt niet naar behoren, vaak moet er nog een extra ronde warme lucht tegenaan en dan nog is het resultaat teleurstellend. Zelfs als alle instellingen op maximaal staan, door mijzelf ingesteld en nog extra in het besturingssysteem door een miele monteur heeft de droger niet het resultaat. Vaak wordt dat vergeten en dat is ook de voornaamste oorzaak van het slechte drogen.


Hi Li dat is een goeie vraag en jammer dat je 'm niet goed vindt werken. Nu gebruik ik m voor het eerst voor beddengoed. Een condensdroger blaast. Na twee keer kastdroog draaien is tie nog niet droog.


Miele droger droogt niet goed

Zelfs tussendoor uitgeschud en weer erin gedaan. Inmiddels is er, na geklaag uiteraard bij Siemens, 3x een monteur geweest die me elke keer weer op mijn duvel geeft dat de roosters niet schoon genoeg zijn, ha ha, wat ik elke keer trouw doe, maar dan zitten er weer wasmiddelresten of zo in. Hij vindt elke keer wel een excuus voor het niet drogen met . Wanneer het wasgoed in uw droger niet goed droog wordt, maar wel erg heet, is er vaak een sensor vervuild. Tijdens het drogen in de wasdroger hechten deze resten zich aan de trommel van de droger.


Online voorraad Miele Thermostaat Op element 175gr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.