vrijdag 20 juli 2018

Condensator itho afzuigkap

Origineel, € 4 Ruim op voorraad. Opstart condensator voor de motor wasemkap. D 70 D 90 D 74 D 739. Inhoud verpakking, Stuks.


Ruim assortiment onderdelen voor uw afzuigkap ! Veilige betaling via iDEAL en snel aan huis geleverd!

Nu zag ik dat sommige mensen zeggen dat het dan waarschijnlijk aan de condensator ligt. Een ander zegt dat het aan de. Als ik binnen in de afzuiger kijk zie ik apparaten vlak bij elkaar die lijken op condensatoren. Dan kan het de condensator zijn en ben je met een paar euro al weer klaar. Condensator aanloop 2UF met aansluitkabel afzuigkap origineel Novy.


Heb het zelfde gehad , een nieuwe condensator erop en hij doet het weer. Waardeer dit antwoord Misbruik melden. De lampjes van de afzuigkap werken.

Maar de motor draait niet. Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn ? Reageer op deze vraag Misbruik melden. Grote kans dat de condensator kapot is. Na veel gegoogel lijkt het ons aannemelijk dat de.


Ik kijk uit naar voorstellen die prijzen omvatten inclusief mogelijke data en tijden om het werk uit te . Zaterdag deed ie het nog. Doet de verlichting het wel? ITHO afzuigkap vermogen minder?


Een video uitleg door PartsNL: Hoe vervang ik de bedieningsprint van mijn afzuigkap ? Onze afzuigkap stopt er ploteseling mee. Verlichting en ledlampjes van de snelheid doen het nog. Heb een grote condensator vernieuwd. Controleer de condensator.


Afzuigkap motor draait niet en de motor bromt. Mogelijk heeft de afzuigkap een defecte condensator. Een condensator zorgt voor de aanloopspanning van de afzuigkap motor, hij geeft de motor als het ware een zetje om te motor aan het draaien te krijgen.

Badkamer Verluchten: Tips Badkamerventilator Plaatsen. Mijn lamp in de itho afzuigkap is kapot, hoe kan ik die vervangen? De afzuigkap is na zes jaar (jaar garantie) kapot. De motor gaat niet meer aan.


Itho afzuigkap glasplaat. Na telefonisch contact met de servicedesk wordt aangegeven dat er een monteur kan komen, EUR 1voorrijkosten inc. In technisch goede staat verkerende itho d8inbouwunit dampkap.


Wit glas uitvoering, 83cm. Helaas is bij het demonteren de voorste. Deze is nog wel los te bestellen via novy.


Kap is verder technisch 1 in orde, motorunit, condensator , filter, bediening en verlichting allemaal ok.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.