maandag 15 april 2019

Hoeveel watt is mijn magnetron

Ik heb een magnetron (Galanz WP800P20-3) waar in plaats van een aantal watt , termen op staan: low, defrost, medium low, medium, medium high en high. Ik kan het niet vinden in de (online) handleiding! Helaas geeft mijn magnetron aan. P10 P9 Penzovoorts. Hoe weet ik hoeveel watt dat is?


Veel magnetronmaaltijden geven aan hoe lang ze moeten opwarmen bij een bepaald vermogen, maar hoe zit het dan als uw magnetron niet die stand ondersteund?

Deze site helpt je bij het omrekenen. Door de tijd en het wattage in te vullen die op de verpakking staan en aan te geven wat het vermogen is van uw . Ontdooien vraagt een lager vermogen, koken een hoger. Soms moet u wat rekenwerk verrichten: Indien u bijv. Op zoek naar een magnetron , inbouw magnetron of combimagnetron , maar weet je niet welke?


Coolblue helpt jou bij het maken van de juiste keuze. Om te beginnen vraag ik me dan af hoeveel mensen die een combimagnetron aanschaffen een installateur inschakelen om te kijken of de installatie wel voldoende is? Dit is mijn vierde magnetron.

Heb nog nooit zoiets gezien. Hallo, Ik heb een combi- magnetron gekregen van mijn schoonmoeder. Ze had er alleen geen handleiding o. Ik kan kiezen uit de volgende standen: G - C- C- C- H - M. L - L Weet iemand waar deze tekens voor staan?


Ik kan nergens vinden hoeveel watt de magnetron is. Mijn vader zegt dat als we een plastic emmertje met soep in de microgolf steken en deze op 9watt (maximum van onze microgolfoven) instellen, dat we. Het merk is (denk ik) MDA. Ik heb tot slot het artikel over magnetron gelezen en het lijkt mij dat de voordelen voor het hebben van een microgolfoven niet opwegen . Hoe meer watt de magnetron heeft, des te eerder is je kopje warme chocolademelk klaar of je bevroren voedsel ontdooid. Niet op elke magnetron staat aangegeven hoeveel watt vermogen hij levert.


Soms staan er alleen verschillende standen vermeld. In de handleiding staat dan meestal wel hoeveel watt het is. Inventum MN205S - Solo- magnetron - Vrijstaand. U vindt ze op deze pagina van MagnetronOven.


De beste combimagnetrons met 8Watt vindt u op deze pagina van MagnetronOven. Bent u op zoek naar een goed model, Combimagnetron met 8watt dan kunt u hieronder verschillende apparaten bekijken en vergelijken.

Omdat niet iedere magnetron een even hoog vermogen heeft: een tabel met omrekeningstijden. Dit artikeltje heb ik meteen uitgeprint en bij mijn magnetronkookboek ingeplakt, want ik was elke keer weer aan het rekenen waardoor het koken in de magnetron minder leuk was. Vergelijk magnetrons van o. DE GEWENSTE HOEVEELHEID LICHT Een gloeilamp koos je altijd op basis van het vermogen, het aantal Watt. Bij energiezuinige lampen wordt de lichtopbrengst uitgedrukt in Lumen. Om het je makkelijk te maken geldt de volgende vuistregel: Lumen : = Watt gloeilamp (bij benadering) Watt gloeilamp x = Lumen . Was eerst een minuut voldoende op vol vermogen(7watt ), nu heb ik daar minstens minuten voor nodig voor hetzelfde resultaat en heb dus mijn vermoedens dat het magnetrongedeelte.


Kopje met een bekende hoeveelheid water opwarmen en zo uitrekenen hoeveel vermogen er afgegeven wordt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.