maandag 16 november 2020

Yammi yammi overpoort

Yammi yammi overpoort

Toen ik enkele weken geleden online een artikel zag verschijnen over een nieuw all-you-can-eat Aziatisch restaurant in de Gentse Overpoort , wist ik meteen dat ik er heen wilde. Nog diezelfde avond overtuigde ik mijn ouders om uit eten te gaan, en op mijn verjaardag ging ik er . Great food and friendly service. Highlights info row image. Contact YAMMI YAMMI on Messenger.


Yammi yammi overpoort

Zoekt u nog een gezellige plek om talloze lekkere Japanse gerechten te genieten? En het mag niet te duur zijn? Dan moet u bij ons proberen!


Voor een vaste prijs kunt u bij ons uur heerlijk genieten van onze Japanse specialiteiten, met desgewenst een bolletje ijs als toetje (alleen op diner). Wie niet met stokjes kan eten, kan het leren met een hulpmiddel: plastic mannetjes (inzet rechts) houden de stokjes bijeen. From Review: Basic sushi of Yammi Yammi.


Cuisine: Japanese, Sushi. Dining options: Delivery, Reservations, Waitstaff, Wheelchair Accessible. Je kan er namelijk all you can eat sushi gaan eten. Dat merk je ook aan de prijzen.


Voor het lunchmenu betaal je 1euro. Als je 's avonds gaat eten . Yammi Yammi in Gent gooide het sushirestaurantconcept over een andere boeg. Van de Quick boven de Albert Heijn in de Overpoortstraat herken je niks meer. De Japanners hebben het pand grondig verbouwd.


Lees het volledige artikel (externe link). In de buurt van restaurant Yammi Yammi. Intussen is Gent en zijn residents reeds enorm vertrouwd met de foodkoeriers van Deliveroo. Tijd dus om jullie een update te bezorgen van de laatste nieuwe zaken waarmee ze samenwerken en waar jullie een Gentse koerier op af kunnen sturen.


Vanmorgen kregen we een mailtje in de bus met een fijne tip: in de Overpoort is er een nieuwe all-you-can-eat Sushi place geopend: Yammi Yammi. Het restaurant had net HLN gehaald. Aangezien mijn bureau nog net niet midden op de Heuvelpoort staat, was het een no-brainer om daar vanmiddag te . Je mag er drie uur lang eten zoveel je wilt.


Yammi yammi overpoort

De lunch kost je 15€ en het avondeten 25€. Je ontvangt een invulblad waar je per persoon telkens gerechten kan kiezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.