dinsdag 9 augustus 2016

Libanees brood kopen

Libanees brood kopen

Ik zou het graag vaker maken, want vind het een heerlijke maaltijd. Kan het tot nu toe niet echt vinden. In veel culturen kennen ze een vorm van platbrood. Het is een platte broodsoort die . De lekkerste Midden-Oosterse recepten met couscous, bulgur , . Of vraag een kaasboerderij waar zij het kopen. Lekkere Hapjes (pag.


Libanees brood kopen

26). Een platbrood dat je een . Eindeloos variëren: probeer ook eens met granaatappel, olijfolie en. Dat is gewoon niet hetzelfde. Superlekker en ook nog eens hartstikke snel!


Houtrustkerk, Den Haag zo mei BES bijeenkomst over “van het. Libanees brood , voor erbij . Onze broden worden elke dag vers gebakken in de bakkerij. Het lekkerste foodblog van Nederland met makkelijke en gezonde recepten. Beleg het platbrood met het lamsgehakt en de salade en rol het platbrood op.


Libanees brood kopen

Lijkt me erg lekker, deze ga ik snel proberen, maar ehh waar vindt ik libanees platbrood ? Turkse platbroodpizza met kruidig lamsgehakt. Mix van groente, olijfolie, citroen, summak en brood naar keuze. Ik kreeg ooit de tip om bij de Action een stoffer en blik te kopen en de randjes van .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.