dinsdag 27 december 2016

Boho amsterdam

Kom winkelen in Amsterdam -Oost. In Oostpoort vind je 2winkels, gezellige horeca en je kan er makkelijk parkeren. De bijzondere collecties, die veelal bestaan uit prachtige items van kleine, vooral Nederlandse, designers en creatievelingen, wisselen snel en zijn allemaal met liefde . Ik merkte dat mijn klanten behoefte hadden om de kleding uit de webshop in het echt te zien en te passen. Ook kan ik met de nieuwe winkel mijn werk als .

Bohemian Ibiza style meets Amsterdam city life! Pack your stuff in this Ibiza back and put on the lovely . Elke dag openen nieuwe winkels, restaurants en cafés in de stad. In onze dagelijkse rubriek Open lees je erover. Vandaag: Boho Amsterdam.


Doe mee aan de winactie ! Heb jij een echt modehart en is jouw kledingkast nog niet genoeg gevuld?

Koop dit product veilig met iDEAL, Paypal of Mr Cash. Do you know what time it is? Samen met Boho Amsterdam , organiseer ik een super toffe win actie voor jullie. Boho Amsterdam geeft trouwens in de maand November een goodiebag weg bij elke bestelling ter waarde van €200.


Zeker een reden om even een kijkje te nemen en een . Zij verkopen tassen, accessoires en kleding. Je kan ze voor een fashionparty vragen bij jouw thuis of op hun webshop winkelen. Onlangs kwam ik een super toffe webshop tegen die ik heel graag met je wil delen! For this project we create a modern warehouse well known for her eco-friendly mindset.


Tools were used 3dsmax vray and photoshop. Ik kreeg een heel leuk pakketje binnen! Waldenlaan - Amsterdam. Ouddiemerlaan 1- Diemen. BOHO Amsterdam verkoopt zulke mooie spullen.


Hooge Molenstraat - Doetinchem. Broerstraat - Nijmegen.

Karrenstraat - Breda (COMING SOON). Ketelstraat - Arnhem . This Pin was discovered by m1tos 3d. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Opdrachten gedaan voor onder andere Grazia. Styleschool By Danie, ByDanie.


PLAY our GAME for free and WIN up to discounts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.