woensdag 11 januari 2017

Lg koelkast maakt geen ijsblokjes meer

Ik krijg wel gekoeld water,koe. Water kan ik wel nemen, maar ijs maakt de vriezer nie aan. Ik had precies hetzelfde met LG ,alleen water en geen ijsklontjes.


Mijn LG GW-p225wlqa koelkast geeft ineens geen ijsblokjes meer en ik kan niet zien wat er loos is. Als u zich teveel water in de ijslade bevindt, kan het zijn dat er geen ijs wordt verdeeld. Kijk, je hebt dus een ijsklontjes machine en hij werkt niet helemaal zoals het hoort.

Gedetailleerde omschrijving: Onze Amerikaanse koelkast LG maakt wel ijsblokjes aan, maar kunnen niet getapt worden. We horen dat het apparaat gaat beginnen maar lijkt daarna te blokkeren. Heb je een soortgelijke klus?


Vergelijkbare klussen op Werkspot. Onze lg koelkast model gwp225wlqa. Ook bij mij worden wel ijsblokjes gemaakt maar de dispenser draait niet waardoor de ijsblokjes er niet. A: Als de koelkast net is aangeschaft, is deze nog niet op de juiste temepratuur en.


Wij gebruiken onder meer analytische cookies voor optimalisatie van jouw gebruik van onze website.

Daarnaast plaatsen ook derden tracking cookies om jou bijvoorbeeld gepersonaliseerde advertenties te tonen. Ook social media-netwerken plaatsen . Meer weet ik er niet van. Waterfilter vervangen side by side koelkast Amerikaanse koelkast ”. Naamvanapparaat: lg koelkast. Soortapparaat: LG koelkast.


Hoi, Er kamt geen water meer uit mijn lg koelkast. Die verkoop ging toch iets sneller dan gedacht en de nieuwe Amerikaanse koelkast kwam sneller in het vizier dan gedacht. De lades zijn zeer robust en rollen goed. Het water is heerlijk koel en de ijsklontjes zijn . Bovendien maakt dat ijsblokjesding steeds herrie. Deze is netjes vervangen door de importeur ( wel een week wachten ) - maar daarmee is het probleem niet weg, de ijsblokjes vriezen binnen 24u aan elkaar vast - waardoor er geen ijsblokjes meer uit komen.


Verder is het een prettige koelkast - mooie led verlichting, veel legplanken en vriezer diep genoeg om er een heel . De ijsblokjes zitten in de deur wat een enorm pluspunt is omdat je nu niet het bovenste gedeelte van je vriezer kwijt bent aan een ijsklontjesmachine maar vol de. Samsung dubbeldeurs Amerikaanse koelkast met dispenser. Maakt héél veel herrie… Onze koelkast een whirlpool levert geen ijsblokjes meer.


Vermoedelijk zit er een knik in de water aanvoerslang. Slangetje in deur naar watertap gescheurd.

Graag bellen voor een afspraak. Koelkast reparatie Almere kan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.