maandag 13 februari 2017

Handdoeken droger kastdroog

Handdoeken droger kastdroog

Nadat je de was hebt gedaan, kan je het wasgoed laten drogen aan de lucht of in een droger stoppen. Wat betekent kastdroog nu precies? Dit programma is geschikt voor zware stoffen die zeer goed moeten worden gedroog zoals jeans en dikke handdoeken.


Oef, mijn droger heeft programmas zoals babykleding, kastdroog , strijkdroog, extradroog etc en een aan en uit knop. Droger wat mag er wel en niet in? Wasdroger werkt niet naar behoren, doe ik iets fout. Gemiddelde droogtijd droger ? Wasgoed van dikker en dunner katoen zoals handdoeken , badhanddoeken en badmantels van badstof, beddengoed van flanel, T-shirts, ondergoed en babykleertjes. Kies Extra droog voor wasgoed van dikker of zeer dik ka- toen.


Ik zet vaak mijn droger aan als ik ga slapen. Weten jullie wat de gemiddelde tijd is van een droogprogramma voor bijvoorbeeld alleen handdoeken ? Of is het tijd voor een nieuwe . Condens droger of warmte droger ? Kreukelvrij- kastdroog dan is de hele was nog niet helemaal droog: Gebruik ik als ik meteen nadat de droger klaar is tijd heb om er mee aan de slag te gaan: alles wat kreukgevoelig is pluk ik eruit want dat is droog en minder gekreukeld dan als het langer in de droger zit. De handdoeken , sokken en . Wat is de gemiddelde droogtijd in de wasdroger ? Ik heb spijkergoe beddengoe handdoeken en van alles en nog watjes En.


Handdoeken droger kastdroog

Nu gebruik ik m voor het eerst voor beddengoed. Na twee keer kastdroog draaien is tie nog niet droog. Zelfs tussendoor uitgeschud en weer erin gedaan. Ik heb een AEG condensdroger en als ik veel handdoeken droog op kastdroog , dan kunnen de binnenste handdoeken nog wat klam aanvoelen. Meestal komt het omdat de droger te vol zit.


Een langer programma dus. Kast-droog : de was wordt gedroogd op basis van de detectie van het aantal wasgoed en het gewicht dat in de trommel zit. Handdoeken : drogen van badhanddoeken. Zoek jij een wasdroger met een uniek programma voor kastdroog ? Dan ben je op deze pagina van Wassen.


Handdoeken droger kastdroog

Vrijwel alle merken leveren wasdrogers met dit programma, dus de keuze is ruim. Hiermee wordt de droogtijd aanpast aan de vochtigheid van de was. Fijn, draait de droger ook niet . Wil jij een wasdroger met programma voor handdoeken kopen?


Vergelijk het assortiment op Wassen. Nu maand maar handdoeken en beddengoed blijft vochtig. Als je 2-persoons dekbedovertrek na ruim uur op kastdroog extra in de droger heeft gezeten, is hij nog steeds vochtig en op sommige plekken zelfs nog nat te noemen.


Je kan hem beter meteen over een droogrek . De was blijft vochtig bij het droogste programma, kastdroog extra. De reden: Siemens kiest ervoor om 2- vocht in de was te laten zitten i. Nou bij deze droger is het mijn inziens meer en tevens bij gemengd goed van bijvoorbeeld handdoeken en sokken, dan zijn de sokken droog, maar de handdoeken nog . Broeken, kleding van mijn zoontje, handdoeken en sportspullen gooi ik allemaal in de droger op kastdroog. Mijn zoontje is overigens van mening dat ALLES in de droger kan, inclusief hijzelf en natuurlijk al zijn speelgoed.


Ik ben hem een keer kwijt geweest, zoeken zoeken zoeken en toen zag ik ineens . Sorteer wasgoed naar: Materiaaldikte: wanneer er meer wasgoed is dan de wasdroger aankan, dient u het wasgoed te scheiden naar gewicht (bijv. droge handdoeken en dun ondergoed afzonderlijk). Gewenste droogheid: kastdroog , strijkdroog, enz. Het vochtige textiel wordt in de trommel. Verschillende droogresultaten zijn mogelijk: Extra droog, kastdroog , strijkdroog, jeans, wol, opfrissen etc.


Handdoeken droger kastdroog

Wat ik niet begrijp is dat er verschillende droogte niveaus instelbaar zijn voor dezelfde hoofdinstelling,bvb kastdroog 2en wat is hiervan het nut? Niet-kwetsbare katoenen was. T- shirts, broeken, vaatdoeken, enzovoort). Stoom (alleen bij katoen. – kastdroog ).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.