dinsdag 14 februari 2017

Lidl dolce gusto cups

Ik houd van de geur van verse koffie. Een heerlijke, huiselijke geur vind ik dat. Maar ik drink geen koffie. Ik vind het gewoon niet lekker. Ik probeer het regelmatig, ook verschillende soorten.


Ergens wel een beetje jammer.

Lekkere koffie bestellen, o. Vergelijk koffiesoorten en kies de beste aanbieding uit! Hierbij wil ik een klacht melden over Lidl : Bij gebruik van de koffiecups voor de dolce gusto gebruiken wij de cappuccino en daarbij ontploft de melk cup steeds. De koffie zelf is heerlijk maar dit g. Heeft Dolce Gusto met geduchte tegenstanders te maken? Ik heb ook problemen met lekkende Lidl Dolce Gusti cups van het merk Bella.


Het apparaat is van Krups. Ze lekken via de bovenzijde van de cup. Lidl schijnt ze ook te hebben, maar de koffie van de Lidl vonden we niet lekker.

AH heb je ze ook van café royal, hier zijn we niet bekend mee. Ik was dus benieuwd naar ervaringen met namaak cups voor de Dolce Gusto. Blijft je machine het gewoon normaal . Vorige actie zakken gehaal nu op maar serieus vd cups deden t niet. Bouwen teveel druk op en het komt er overal uit, maar niet in t kopje). Nu weer orginele en die van AH (royal) en deze zijn prima.


Geen enkel probleem met de cups. Lidl misschien zelfs nog goedkoper. De smaak van Café Royal staat in mijn ervaring gelijk aan de Dolce Gusto Lungo.


BELANGRIJK: Lees goed op de verpakking of er Dolce Gusto achterop staat. In de reacties komen nespresso cups of Senseo pads voorbij (die natuurlijk veel goedkoper zijn) voor hele . Deze aanbieding is inmiddels verlopen. Categoriëen: dolce gusto. De oorspronkelijk aanbieding, in de categorie dolce gusto bij winkel Lidl , die u zocht is verlopen.


Zoek naar of meer actuele aanbiedingen met het woord koffiecups. Blijf per e-mail op de hoogte van de nieuwste dolce gusto bij Lidl details aanbiedingen middels het AanbiedingAlarm. Met alternatieve Dolce Gusto Cups kan je naast een heerlijke bak koffie namelijk ook gemakkelijk hippe koffiedrankjes als een cappuccino, latte macchiato of een.


We zijn dus naar de Lidl gereden en hebben de vier varianten (lungo, espresso, latte macchiato en cappuccino) in huis gehaald en getest. De alternatieve cups op KoffieCupster.

Italiaanse koffiebranderijen. Ik vond de smaak niet zo geweldig, ik koop nu de echte per pakken bij de nettorama. Ze kosten dan per pak en dat is voordeliger dan het AH merk.


Ook de Lidl komt er binnenkort mee heb ik gelezen. Simone zei: Op koffiecupster. Cups leveren teveel tegendruk waardoor randen van cups regelmatig scheuren, apparaat gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.