woensdag 29 maart 2017

Hakmachine voor noten

Hakmolens beschikken over een mengkom met hakmes. Het zijn compacte handige apparaten geschikt om noten , kruiden of fruit en groente mee te hakken voor bijvoorbeeld babyvoeding, humus of pesto. Wil je grotere hoeveelheden tegelijkertijd verwerken of ook producten kunnen snijden of raspen? OCH 1Mini Chopper is een praktische 230W-hakmolen waarmee je groenten, fruit en noten moeiteloos fijnhakt. MediaMarkt heeft een aantal mooie hakmachines in haar assortiment.


Standaard wordt een foodprocessor geleverd met een mengkom, een deksel met toevoer en een snij- en raspschijf.

Vind hakmachine op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. De foodprocessor gebruik ik ook voor het zwaardere werk zoals dadels of noten choppen.


Ook deze Kenwood doet het al een jaartje of naar volle tevredenhei en het is niet zo achterlijk duur als bijvoorbeeld een Kitchenaid. Ikzelf heb het niet zo . Daarnaast nog een simpele kleine citruspers van Braun. Siemens hakmolen mr015fq1. Verkoop door: Vangilsweb.


Quad blade hakmolen ch580.

Gratis verzending vanaf €2-. Ik ben op zoek naar een apparaat waarmee je noten zoals amandelen tot meel kan malen, maar ook kan blenden. Ook kwam ik recepten tegen voor snacks waarbij je fruit (dadels oa) en noten in een keukenmachine maalt en mengt.


Italiaanse kruiden -blik gepelde tomaten -pakje tomaten puree -verse basilicum -olijfolie -knoflook -Geraspte kaas. Nu kunnen we dus weer heerlijke koolsalade eten, zelf kikkererwtenburgers maken en noten fijnhakken voor choco-dadel-cashew-taart. Een fijn keukenapparaat dat heel handig.


Vervangen vind ik dan zonde maar als. De Tefal hakmolen is ideaal voor het snel fijn snijden en hakken van groenten, fruit, kruiden, noten etc. Ja, ik geef toe, ik gebruik mijn hakmolentje heel vaak. Want dat is makkelijk en zorgt ervoor dat ik doordeweeks sneller klaar ben . Doordat ik zelf de pesto maak in een (kleine) hakmachine , heb ik eerst de noten vermalen en daarna in porties de spinazie. Heb je een keukenmachine, dan kun je alles ineens erin doen.


Dit heb je nodig (voor een flinke pot). Doe de dadels en noten samen in een kom en kneed tot een bal. Als je hakmachine groot genoeg is, kan je de dadels ook rechtstreeks bij de noten doen, van zodra die gehakt zijn en dan de machine nog eens laten draaien. Zo zitten de twee meteen onder elkaar en hoef je niet met je handen te kneden. Hak (in delen) de walnoten en amandelen fijn in de keuken- of hakmachine.


Leg de gemalen noten in een mengkom weg. Breek de pure chocolade in grove stukken.

Voeg dit chocolademengsel toe bij de gemalen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.