woensdag 31 mei 2017

Casa barista den haag

Heb alles aan de binnenkant schoongemaakt en het schoepje aan de binnenkant draait vrij. ATAG Vaatwasser pompt water niet meer. Im1Xm0Aw Vergelijkbaar nov.


Casa barista den haag

Geüpload door Siemens Voedelsresten in de vaatwasser kunnen zich ophopen en de filters, de sproeiarmen en de pomp. Heeft jouw vaatwasser problemen met het wegpompen van water ? In de Vaatpedia op Wassen. Wilde vragen of iemand ervaring heeft met een atag -vaatwasmachine waar het water in blijft staan.


Heb hem een paar keer gedraai maar het water gaat niet weg. Heb filters en zeven verwijderd en water blijft staan. Het is een inbouw vaatwasser en de plint is aan een stuk, dus heb een probleempje als ik . Er staat dan water in de vaatwasser. Vervolgens kunnen we het programma opnieuw starten, maar dan wederom hetzelfde probleem. Hij maakt dus geen enkel programma af.


Casa barista den haag

We hebben alles goed schoongemaakt . Dit lijkt wel een hoekje waar geen leiding van het labyrint doorheen loopt , maar ik kan me vergissen. Heb sinds dit weekend een raar probleem met onze Atag vaatwasser met bovenstaand type. Bij het aanzetten loopt er water vanuit de kraan de machine in. Als ik hem aan doe pompt.


Waarschijnlijk is de pomp kapot! Of hoor je de pomp nog wel? Water blijft in de vaatwasser staan. Het water in uw vaatwasser wordt niet afgevoerd.


Gevolg: een grote plensboel onderin uw vaatwas machine. Uiterst vervelen maar misschien is het simpel op te lossen door een reinigingsactie of het vervangen van een onderdeel. Hieronder geven we enkele praktische tips. Je kunt hiervoor een monteur bellen maar het is raadzaam om zelf even stil te staan bij wat de oorzaak kan zijn.


Ik geloof ook dat hij het laatste water niet echt wegspoeld. Loopt er water uit uw toestel wanneer u deze voorover tilt? Lekken doen zich meestal aan de aanvoerslang of de deurrubber voor.


Casa barista den haag

Controleer deze en vervang ze indien nodig. Het probleem kan ook bij de afvoerpomp gelegen zijn. Sommige vaatwassers pompen eerst het restwater weg. Check dus of de afvoerpomp niet. Dan is dit in de meeste gevallen de oorzaak van de verstopping waardoor het water niet meer weg kan.


Zorg ervoor dat de afvoer slang weer netjes loopt zonder knikken en met voldoende ruimte voor het wegpompen van het water. Draai de filters los, trek ze eruit, maak ze schoon en draai ze weer goed op hun plaats. Test motor als 220v is of hij loopt evt vervangen dan monteren en vaatwasser vullen met veel water.


Casa barista den haag

Een eerste veel voorkomende reden is dat er te weinig water in de machine zit of de machine dat denkt. Ik heb een ariston vaatwasser waarvan het water niet meer weg loopt. Ervaart u een dergelijk probleem met uw vaatwasser ? Klussen - Vaatwasser blijft pompen. Afgelopen weekend bleef mijn vaatwasser halverwege een programma water afpompen terwijl er geen water meer in stond.


Ook toen ik de deur opende bleef hij pompen. Weet nog niet hoe ik die plaat los krijg maar daar kom ik ook nog wel achter. Geschikt voor onderdeelnummers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.