vrijdag 14 juli 2017

Foto op glas zelf maken

Dankjewel aan Jolanda van Mill een medebeheerster van onze groep en een hele lieve schat die deze. Hoi Dounies, Vandaag maak ik een cadeautje voor mijn vroegere buurvrouw die jarig is. Er zijn allerlei technieken om een afbeelding over te brengen op meubels, muren of accessoires. Ook voor iemand die totaal geen teken- of schildertalent heeft. Een van de bekendste is denk ik wel decoupage En ook met Art medium kun je geweldige resultaten bereiken, zoals ik vorig jaar al eens liet zien . Denk bijvoorbeeld ook eens aan het overbrengen van de foto op een t- shirt.


Foto op glas zelf maken

Je kan hem ook zelf ergens op plakken! Zo maak je op eenvoudige wijze een foto op glas. Zelf tekststickers maken of gemakkelijk afbeeldingen overbrengen ? Oh en ik bedoel natuurlijk niet een foto met plakband of met een lijmstift op glas plakken. Dat snappen jullie vast wel.


Kan me er geen voorstelling bij maken. Foto op glas maken - topkwaliteit acrylglas afdruk. Maak gebruik van de vele mogelijkheden van de fotoservice Pixum en laat je mooiste foto afdrukken op glas. Een foto op prachtig acrylglas wordt zeker dé blikvanger in je huis. Ik vind witte enveloppen een beetje saai dus mijn oplossing is dan: zelf enveloppen maken.


Foto op glas zelf maken

Ik ben dolblij met bladen als Seasons en Landleven, ik haal daar de mooie platen uit, leg daar mijn evelopsjabloon . Ontwerp zelf je eigen foto op glas. Kies uit verschillende maten stevig, licht van gewicht glas. Ook geschikt om buiten in de tuin te hangen. Je kunt bij Fotofabriek maar liefst verschillende formaten voor jouw foto op plexiglas bestellen. Er zijn verschillende liggende foto op glas formaten beschikbaar zoals: 20x3 40x en 60xcm.


Daarnaast kun je ook een staande foto op plexiglas maken in de formaten 30x2 60xen 90xcm. Naambordje op plexiglas. Je hebt het vast wel eens gezien, misschien zelfs wel bij jou zelf in de straat: een naambordje gemaakt van plexiglas.


Je kunt zelf een ontwerpje (laten) maken van jouw naam, die van je eventuele partner en je kinderen, eventueel met op de achtergrond een mooie foto of een andere afbeelding. Wanneer je het onderwerp vrij maakt van de achtergron dan wordt alleen het onderwerp afgedrukt op de glasplaat. Via het deel van de foto waar eerst de achtergrond was, kijk je nu door het glas heen op de muur. Je kunt de foto zelf vrijstaand maken of dit laten verzorgen door de fotoservice waar je de foto in glas laat . Geef hieronder je voorkeuren op en wij maken een persoonlijk advies.


Tijd voor een leuke DIY! In maart kocht ik op een creatieve beurs een pakketje met Foto Transfer Potch. Daarmee kun je zelf afbeeldingen op hout overbrengen.


Foto op glas zelf maken

Vandaag laat ik zien hoe mijn eerste ervaring hier mee is en geef ik je tips en uitleg hoe je dit zelf ook kunt doen. Ik heb de speciale Foto Transfer . Ik had het weleens gezien: een DIY van zelf een foto afdrukken op hout. Leg de foto op een placemat of een werktafel die vies mag worden en smeer hem lekker dik in met de varnish of podge.


Ik weet nu hoe het werkt en het lukt, ik ga er zeker meer maken en misschien ook wel een grote. Met deze stappen kun je in een korte tijd die saaie lantaarn opvrolijken met een mooie tekst of een leuke foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.