dinsdag 5 december 2017

Sierkleedjes haken

Sierkleedjes haken

Deze pin is ontdekt door jacobi. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Haakpatroon van een onderzetter in de vorm van een bloem. Gratis haakpatroon bij u bestelde haakgaren. Een verzameling leuke en gratis haakpatronen voor iedereen.


Sierkleedjes haken

Om direct mee aan de slag te gaan. Van Granny square tot gehaakte beanie. Vroeger werden er meer kleedjes , doileys en gordijntjes gehaakt, maar dat is allang niet meer zo.


En zo ook nieuwe interieur projecten! Je kunt tegenwoordig veel leuke woonaccessoires haken. Denk aan kleden, kussen, plaids, poefjes . Allemaal gratis verzamelde haakpatronen. Rij lossen haken , lengte van elleboog tot elleboog.


Sierkleedjes haken

Patronen van retro randjes. Wat leuk, al die reacties op mijn aanbod om patroontjes te scannen! Ik ben dus maar gelijk begonnen. Toen ik net begon met haken heb ik samen met mijn moeder een paar haakboekjes gekocht.


Daar stonden leuke dingen in, maar ik wilde mee. Ik vond het zonde om steeds een nieuw boekje te kopen. Daarom besloot ik op internet te kijken. En toen ging er een compleet nieuwe wereld voor mij open. Twee haakpatronen voor sierkleedjes.


Sierkleedjes haken

De door jou gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar. Wellicht kunnen onderstaande advertenties je verder helpen. Haken is een handwerktechniek. Daarmee worden van garen eenvoudige tot ingewikkelde lussen gemaakt, die samen een patroon vormen. Voor haakwerk kunnen verschillende soorten garen gebruikt worden, van het fijnste katoen voor kanten kleedjes tot touw en raffia . Misschien even ter inlichting, ik haak niet los, mocht je denken dat dit de oorzaak kan zijn.


Ik zie liever en zeker voor sierkleedjes , dat het vrij stevig gehaakt is. Daarenboven zou ik door steviger te haken eerder het tegenovergestelde effect moeten krijgen. Ik heb zeer veel boekjes die ik kocht in de loop der . Oud tijdschrift over haken. Tafelkleden, kleedjes en gordijnen van vroeger in fijn haakwerk.


Afhaling of verzending volgens geldend tarief van… € 50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.