woensdag 21 februari 2018

Lege kruidenpotjes xenos

De pasta komt bijvoorbeeld beter tot zijn recht in een pot dan in de originele verpakking. Het is ook nog eens onwijs handig doordat je zo kunt zien of je genoeg op voorraad hebt. De potten van Xenos komen in alle soorten en maten.


Lege kruidenpotjes xenos

Wil je bijvoorbeeld een kleine glazen pot om kruiden in te bewaren of ben je op zoek naar . Vele aanbiedingen bij bol. Kruidenpotjes koop je eenvoudig online bij bol. Na verloop van tijd probeerde ik weer een andere oplossing voor het probleem te vnden maar het bleek uiteindelijk toch weer niet zo handig. Bekijk onze creatieve oplossingen voor het opbergen van al je kruiden in de keuken.


Zo heb je ze tijdens het koken snel bij de hand. Dat is idd wat ik zoek, maar je moet er minstens 1bestellen, of in elk geval voor €7-. Heeft Xenos zoiets niet of zo?


Bij xenos of een groene drogist zoals erica of misschien de tuinen. Ontdek ons grote assortiment aan tuinproducten online. Koop nu goedkoop uw tuinproducten online! Bewaarpot voor aardappels € 295. Knoflook bewaarpot van rood aardewerk € 95.


Opbergpotje van rood aardewerk met kurk € 25. Wijnkoeler rood aardewerk € 95. Voorraadpot van glas, groot, liter € 95. Etiketten, met zwarte ran voor specerijen, stuks € 00. Het gaat meestal om hoeveelheden tussen.


Lege kruidenpotjes xenos

Alvast bedankt voor de reaktie. Xenos maar niet de weckpotjes want die sluiten niet. Ik hergebruik lege potjes van sambal, mierikswortel, marmite, kappertjes etc. Ook lege kruidenpotjes van het . Vind kruidenpotjes op Marktplaats. Ze staan met zijn allen in een la, dus daar is . Voor iedereen een voordeel.


Blokker heeft een ruime keuze aan voorraadpotten. Een kastje of lade met allemaal half open potjes, omgevallen kruiden , open zakjes met half uitgedroogde kruiden erin, herkenbaar? En wat kun je toch leuke dingen doen met je kruidenrek …. Toen ik laatst een rondje liep in de Action kwam ik iets tegen waar ik wel héél blij van werd.


Het zag er zo schattig uit! Ik heb het over de mini weckpotjes die je . Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Ik vind het er in elk geval super schattig uitzien.


Ik denk dat ik de volgende keer dat ik bij Action ben weer wat nieuwe potjes meeneem, want ik had nu maar een setje. En ze staan zo leuk in mijn kast! Uiteraard kun je er ook dingen als kruiden in doen, daar waren ze . Ook maken we een mooi, overzichtelijk kruidenrekje voor de kruidenpotjes.


Lege kruidenpotjes xenos

Wellicht verkopen ze bij Ikea, Dille en Kamille of Xenos lege potjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.