dinsdag 15 mei 2018

Smoothie peer appel kiwi

In het teken dat we langzaam richting de lente gaan wou ik een smoothie met jullie delen die daar bij past. Heel lekker us deze smoothie in de zomer. Ik dronk deze vorig jaar in de zomer echt heel erg veel is lekker, gezond en verfrissend.


Voeg het fruit in de blender en mix het met (soja)yoghurt. Naar wens kun je er een eetlepel honing en een vanillestokje aan toe voegen om de smoothie zoeter te maken. De lente is begonnen en het zonnetje schijnt!


Gezonde vitamientjes zijn altijd welkom! Opgelet: meet de ingrediënten af met dezelfde koffiekop. De grootte van deze koffiekop maakt niet zoveel uit, zolang je dezelfde maatstaf maar gebruikt. Onderstaande hoeveelheden zijn een benadering.


Besprenkel het vruchtvlees met het. Appel , sinaasappel en kiwi smoothie ! Ik moet echt weer een smoothie gaan maken. Want het is zo lekker en gezond! Ik en fruit, een perfecte combinatie - al zeg ik het zelf - Maar wil je weten hoe ik dit heb gedaan?


En wil je dit zelf eens maken en uitproberen? Je krijgt er veel goede stoffen binnen waardoor je veel meer energie krijgt. Begin je dag met een voorsprong! Moeilijkheidsgraad Kosten.


Smoothie peer appel kiwi

Mijn man lust graag kiwi. Smoothie met kiwi , banaan en peer. Maar omdat ik niet echt van kiwi houdt, hebben we het niet zo vaak in huis. Dus om mijn man een plezier te doen, besloot ik eens een smoothie te maken met kiwi.


En dat was me toch lekker! Dus een echte aanrader, ook als je niet van kiwi. Doe de gepelde banaan, de frambozen, de havermout en de yoghurt in de blender en meng tot een glad . Deze smoothie is lekker zoet en kinderen zijn er dol op. Het recept is voor vier glazen.


Smoothie peer appel kiwi

Ik ben echt fan van smoothies omdat je op een lekkere en makkelijk manier vitamines binnenkrijgt en daarnaast zijn smoothies super simpel te maken en kun je erin doen wat je nog in huis hebt. Deze keer een bananensmoothie met appel en peer. Haal hierna de schil van de avocado, verwijder de pit en snijd de vrucht in stukjes.


Stop het daarna in de blender. Schil vervolgens de kiwi , de appel en de peer , en snijd ze in stukjes. Ontdek hier de beste recepten voor kiwismoothies! Diepvries bosvruchten, kiwi , peer , etc. Sap: In plaats van water kan je ook (versgeperst) sinaasappelsap gebruiken, of bijvoorbeeld appelsap.


Smoothie peer appel kiwi

Voor de smaak is het niet nodig. Anders: Je bent misschien geneigd om er andere . Verwarm de oven voor op 2oo graden. Je kunt er onder andere deze heerlijke kiwi juice van maken.


Vind je een smoothie met basilicum erin een beetje gek? Dit plantje is niet alleen goed voor het opvrolijken van een gerecht, maar bezit nog veel meer eigenschappen. In India maken de mensen al eeuwenlang thee van basilicum vanwege de geneeskrachtige werking tegen buikkrampen, misselijkhei . Meestal dan dus puur als een smoothie , of met melk voor een milkshake.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.