maandag 25 juni 2018

Gehaktbal uit de airfryer

Airfryer Weet je wat ik een van de geweldigste eigenschappen van de Airfryer vind? Dat gehaktballen er zo lekker uitkomen. Een heerlijk bruin korstje, mooi stevig en met een heerlijk rul binnenste.


Gebruik jij meestal een zakje gehaktkruiden voor je ballen? Probeer dan dit recept eens.

Haal het gehakt uit de verpakking en doe het in een kom. Schep de oestersaus en de sojasaus erbij, voeg de ui, . Omdat je in een Airfryer perfect vlees kan grillen kan je de lekkerste en leuktste gerechten erin maken. Heerlijk deze biefstukrolletjes! Ik zocht een gemakkelijk recept voor smakelijke gehaktballen en die vond ik bij de Philips Chef. Robert had zijn Airfryer meegenomen.


De ouderwetse gehaktbal gaat er hier altijd wel in.

Maar stiekem ben ik meer fan van de mini gehaktballen met een krokant korstje. Zoals de gehaktballetjes uit de Airfryer in onderstaand recept. Deze perfecte snack bij de borrel is binnen een half uur gemaakt. Dus ook een perfecte snack bij onverwachtse . Gehaktballetjes opwarmen in de Airfryer.


Benodigdheden: kilo mager rundergehakt 1gram bacon (broodbeleg, klein gesneden) kleine rode ui (klein gesnipperd) sjalotje (klein gesnipperd). Mijn recept voor de lekkerste gehaktbal: pond gehakt (half om half van de slager). Hoi Nanda,ik heb sinds een jaar ook een airfryer,tot nu toe alleen patat en snacks erin klaar gemaakt en afbakbroodjes.


Ik ga binnenkort deze gehaktballen proberen. De gehaktballen zijn nu bedekt met bacon en zien er uit zoals de foto rechts weergeeft. Na ongeveer tot minuten zijn de gehaktmuffins uit de Airfryer klaar. Tijdens het wachten kan je vast de sausjes klaarzetten. De perfecte, sappige gehaktbal uit een pan krijgen is al best moelijk.


Het leek mij sterk dat dit met de airfryer wel ging lukken, aangezien oma nog nooit van een airfryer heeft gehoord. De Airfryer is bij ons niet meer uit de keuken weg te denken.

Je hoeft helemaal geen vet toe te voegen en toch komt alles er heel knapperig uit. Pizzabroodje uit de Airfryer Ingrediënten voor twee personen – Italiaanse bollen. Verwarm de Airfryer voor op 1graden en snijd onder het opwarmen de tomaat in plakjes, de mozzarella .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.