maandag 30 september 2019

Kledingkast opruimen blog

Afgelopen zondag was een onstuimige dag vol wind en regen. Een echte dag om binnen te blijven en de kledingkasten op te ruimen. Ik zat er al een tijdje tegenaan te hikken, maar vandaag was het ideale moment ervoor om de klus eindelijk te klaren. Maar hoe kun je dit het beste aanpakken?


Die ik vervolgens weer kan opvullen met nieuwe mode-items. Eerder gaf Conny al tips voor het opruimen van je kledingkast.

Vandaag geef ik nog wat extra handvatten. Zo wordt je kast opruimen. Snel jouw kledingkast opruimen ? Met dit stappenplan heb je zo alles weer op orde! Dan vindt je straks direct jouw favoriete kleding terug in de kast.


Mijn Huis Op Orde geeft tips voor een opgeruimde kledingkast. Het is zover, tijd om alle excuses opzij te schuiven en gewoon die ellendig volle kledingkast op te ruimen ! Ik deed dit in de zomer al toen alles plaats moest maken voor de winterkledij. Alleen wil ik nu ook alle kledinghangers sorteren, alles moet fatsoenlijk uitgesorteerd en op identieke hangers.

Nu de zomerkleren weer bijna volop gedragen kunnen worden, is het slim om eens grondig de kledingkast op te ruimen. Lees verder voor vele tips om je kledingkast op te ruimen en georganiseerd te houden! Ben gelijk aan de slag gegaan en heb een hele stapel kleren die naar de kringloop kunnen. Fijn om weer een opgeruimde kast te hebben. Benieuwd wat jullie volgende b deze serie is!


Krijg er helemaal zin in om zelf ook mijn kast op te ruimen. En die hebben helemaal geen zin zich te gedragen als mama boven de zolder aan het opruimen is. Toch hoop ik elke keer weer – en zo ook de komende vakantie – dat het me gaat lukken. Misschien dat ze een keer bij opa en oma kunnen gaan slapen. Eigenlijk houdt het in, bedenk ik me nu, dat ik niet . Geen idee wat je aan moet trekken?


Uit een Britse studie blijkt dat vrouwen gemiddeld 2dagen. Een opgeruimde en georganiseerde kledingkast zorgt voor inspiratie en rust. En dat niet alleen, het scheelt. Kledingkast opruimen volgens Marie Kondo.


De Japanse consultant Marie. Nicole en Elisabeth geven je veel leuke en handige tips om je kledingkast weer overzichtelijk en netjes te krijgen! Dit artikel is geschreven door Sanne. Bel voordat je begint met je kledingkast opruimen een paar gezellige vriendinnen voor de .

Alweer even geleden schreef ik een blogpost over het boek Opgeruimd van Marie Kondo, waar ik meteen enthousiast mee aan de slag ben gegaan. En laat de eerste stap daarbij nu net zijn: je kledingkast opruimen. Iets dat bij mij hóóg nodig was, want er lagen genoeg dingen in mijn kast die ik misschien . Het voornemen om je hele huis in een dag te gaan opruimen is wat ambitieus. Als je bijvoorbeeld begint met je kledingkast , daar een middag mee bezig bent, met vervolgens als eindresultaat een opgeruimde kledingkast , dan is dat.


Door de blog van Jelle kreeg ik te maken met het minimalisme virus. Lichtpuntje 146: geslaagd project. Schoon schip maken in mijn kledingkast en uitvinden wat nou echt Marloes kleding is: ik wil het al een hele tijd maar weet niet goed hoe ik het moet doen. De afgelopen jaren heb ik veel werk verzet als het gaat om mijn innerlijke ontwikkeling.


Nu wil ik een weg vinden om . Weet je welke methode voor jou geschikt is? Download dan onze gratis opruim -checklist. Interview met onze opruimcoach. Je kledingkast opruimen biedt veel voordelen. Daarom is het goed om twee keer per jaar je kast eens grondig door te nemen.


Lees hierover het blog : oude kleding om te klussen. In deze video geef ik je een aantal tips die je zouden kunnen helpen bij het opruimen van je. Om de duurzame kleding challenge te beginnen begin ik met stap 1: kledingkast opruimen.


Zoals je misschien hebt gelezen doe ik mee met een duurzame kleding challenge. Dit houdt in dat ik een halfjaar lang alleen kleding koop die . Lees nu de beste tips voor kledingkast opruimen ! Ik wens jullie veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.