woensdag 8 januari 2020

Smoothie blauwe bessen appel

Limoen, appel en blauwe bes smoothie. Begin de dag met deze frisse smoothie. Deze smoothie zit vol met vitamine C, vitamine K en natuurlijk proteïne.


Voor mijn ontbijt maak ik meestal een smoothie met yoghurt erin. De hoeveelheid fruit houd ik wel hetzelfde. Op die manier vult de smoothie wat meer en kan ik het als volledige maaltijd gebruiken.

Deze keer heb ik een smoothie gemaakt met appels en 2gram blauwe bessen. Dit heb ik met yoghurt . Ingrediënten ½ kopje blauwe bessen. Schaaltje magere yoghurt (of vanille yoghurt).


Bereidingswijze Snij schil en was de ingrediënten. Wanneer de structuur van de smoothie nog iets te dik is, voeg dan wat . Voila: weer een smoothie voor je vaste repertoire. Appels zijn niet alleen gezon maar ook erg lekker.

Appels kunnen je helpen met het verliezen van gewicht, ze zitten boordevol vitamines en verlagen de kans op kanker en een aantal chronische ziektes. Wacht dus niet langer en probeer deze verrukkelijke en verfrissende appel smoothie recepten zelf thuis! Sandra Bekkari verrast je elke werkdag met een lekker én gezond gerecht. Vandaag op het menu: blauwebessensmoothie.


Wil je het thuis zelf eens maken? Bekijk dan de stap-voor-stap video. Pel de banaan en snij de appel in stukken.


Doe de yoghurt of kefir in de blender en voeg ook de banaan (in stukjes) en de blauwe bessen toe. Mix en serveer (of die het in een beker voor on the go). FRUIT SMOOTHIE MET BLAUWE BESSEN BANAAN APPEL en SPEARMINT Abonneer op mijn. Ik heb alleen maar komkommer, blauwe bessen en rode appel in huis, maar het probleem is dat ik morgen een smoothie moet hebben voor school Toegevoegd na seconden: Ik heb wel gewoon yoghurt en melk.


Smoothie van frisse kefir zuiveldrank, blauwe bes framboos, banaan, havermout en munt. Deze ontbijt smoothie met blauwe bessen is lekker vullend door de havermout, zo heb je de rest van de ochtend geen honger meer. Voeg vervolgens het lijnzaad en de havermout toe aan de blender en meng kort.


Voeg de rest van het fruit toe en mix . Verdeel de smoothie over de glazen. Probeer deze recepten ook eens.

Met mandarijn en muesli. Fruit uit eigen tuin helpt en laat ik nou naast een appelboom ook een druivenrank en een blauwe bessenstruik hebben staan. Hoe dan ook, ik hou van de combinatie druiven en blauwe bessen smoothie en het liefst zet ik de yoghurt ook even een uurtje in de vriezer voordat ik het . Ontbijtsmoothie met blauwe bessen.


Laat de bessen en de banaan (gepeld in plakjes gesneden) min. Snij de appel in partjes en verwijder het klokhuis. Schil de gember en snij het fijn.


Doe al het fruit, gember en de kokosmelk in de blender. Maal het mengsel tot een mooie fijne smoothie en serveer direct. Je kunt de helft van de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.