vrijdag 28 februari 2020

Smoothie spinazie komkommer

Ik had nog 1gram spinazie over en zo begon het. Afvallen is geen pretje, maar je kunt op een makkelijke en leuke manier afvallen met het smoothie dieet! In dit artikel kun je het recept vinden!


Een goede optie is de smoothie met spinazie , komkommer en kwark. Een overheerlijke smoothie van appel, komkommer , spinazie en banaan, die maak je met dit recept.

Frisse smoothie : spinazie , komkommer en citroen. Recept 2: smoothie-met-appel-en-komkommer. Snijd de appel en komkommer in kleine stukjes.


Zalige smoothie met Alpro soya alternatief voor yoghurt Natuur. Een heerlijk frisse komkommer smoothie ! Licht, schuimig en lekker romig door het eiwitpoeder. Neem een smoothie als ontbijt, tussendoortje of lunch.

Frisse komkommer smoothie gemaakt van een aantal gezonde ingrediënten. Komkommer , spinazie , appel, gember en een heleboel andere goodies. Hele fris zoete smoothie met komkommer , spinazie en basilicum, aangevuld met zomerse mango of ananas.


Deze groene smoothie zit barstensvol gezonde voedingsstoffen. Een smoothie met spinazie , appel, bleekselderij, komkommer en gember, citroen en limoen voor de frisse smaak. Dit knalgroene sapje van komkommer , spinazie en appel is snel klaar en geeft flink wat energie. Je hebt er geen fancy pancy sap apparaat voor nodig: een gewone blender volstaat.


Ik wil overigens nog wel een goede juicer hebben, want het lijkt me te gek om nog leukere en betere sapjes of smoothies te . Op zoek naar een gezonde smoothie die je lichaam helpt te ontgiften? Probeer dan eens deze detox- smoothie met spinazie , komkommer en kurkuma. Deze heerlijke smoothie zit vol met vitamine C en antioxidanten en schijnt goed te zijn voor gezonde luchtwegen.


Deze smoothie met spinazie , komkommer en blauwe bessen is een perfecte combinatie wanneer je gaat beginnen met groente smoothies. Een soortgelijke smoothie heb ik ooit gemaakt terwijl ik met de Healthyjeltje smoothiebar stond bij de presentatie van de nieuwe Audi A waar natuurlijk een hoop . Een groene smoothie zorgt ervoor dat je makkelijk je groente en fruit binnenkrijgt. Probeer dit recept voor een smoothie met komkommer , kwark en spinazie !

Kijkje in de keuken bij Carlo van SupersnelGezond. Maak je je appelsap zelf met een sapcentrifuge? Het recept: - Spinazie komkommer sinaasappel. Gebruik dan bij voorkeur groene appels. Groene smoothies zitten boordevol vitamines en geeft je een echte boost, heerlijke groene smoothie.


Maar hoe maak je je smoothie verder perfect en gezond? Soms maak ik mijn smoothie alleen met fruit, wat biogarde en super foods, maar ik maak er ook wel eens een lekkere groene smoothie van. Daarom mix ik vaak spinazie , komkommer of andere groene groenten door mijn ontbijt smoothie.


Smoothies geven je extra power om de dag mee te starten! In dit recept maak ik een groene smoothie van onder andere spinazie , komkommer en yoghurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.