donderdag 23 juli 2020

Witgoedserviceteam recensies

Ik zoek een witgoedreparatiebedrijf om mijn koelkast te repareren, maar dit soort bedrijven is niet zo goed vertegenwoordigd op internet. Doe mee met klanten en geef vandaag uw mening! Klachtenkompas vraagt om. Ook ik ben helaas in de trukendoos van witgoedserviceteam. Geld terug storten duurt kennelijk weken terwijl ik zelf per direct contant moest aanbetalen.


Vaatwas (Miele) gaf melding waterproof en deed niets meer. Natuurlijk is het dan zaterdag en niemand bereikbaar. Afgelopen week een zeer vervelende ervaring opgedaan met dit bedrijf uit Amsterdam.


Wie heeft eerder ervaring met dit bedrijf opgedaan. Zijn websites en bonnetjes vermelden geen adresgegevens maar we hebben het achterhaald en vervolgens zijn personeel verrast met een bliksembezoek op De Clerqstraat 8HS in Amsterdam. Ze zitten daar in een donker schijnbaar verlaten . Mijn Siemens wasmachine max centrifugeerde niet . They were very fast, efficient and very. Snelle en goede service van de monteurs!


Witgoed reparatie Amsterdam. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Appliance Repair Utrecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.