woensdag 30 september 2020

Whirlpool atlanta droger resetten

Geweldige tip over het resetten van de droger : onze machine doet het weer ! Hij wil dus niet meer starten. Ik heb al een aantal keer geprobeerd om het toestel te resetten maar dit brengt geen oplossing. Ook is de filter (en ondertussen het hele toestel) stof -en . Het console heb ik ook open gemaakt, maar hierin kan ik geen zekering vinden.


Whirlpool atlanta droger resetten

Ook is me niet duidelijk wat ik hier zou moeten en kunnen doormeten. Eventueel een methode om te resetten of de locatie van de zekering? Droger gaat niet bij programma aanzetten knippert lampje en dan niets meer. Pluizenzeef is schoon, reset werkt ook niet. Reageer op deze vraag Misbruik melden.


RESETTEN WHIRLPOOL CONDENSDROGER. Radar - het consumentenprogramma. De whirlpool helpdesk zegt zonder het type nummer te weten al hoe je het apparaat moet resetten. Warmtewisselaar Mijn pluizenfilter blijft branden Na de afgelopen maanden diverse keren te hebben reset helpt nu het resetten niet meer.


Whirlpool atlanta droger resetten

Gebruiksaanwijzing WHIRLPOOL ATLANTA A - Telelaadt u uw. YYY laat u toe gemakkelijk toegang te hebben tot de informaties over . Een video uitleg door PartsNL: Hoe vervang ik de NTC of PTC sensor van mijn wasdroger ? Ik heb deze machine uitelkaar gehaal en zag dat er een rol die de trommel in balans houd los in de machine lag. Mijn droogtrommel heb ik nog geen maand in huis. Na de wasmachine, het koffiezetapparaat.


De droogtrommel droogt slecht. Het is en whirlpool Indiana c en het lampje van de warmtewisselaar, de pluizenfilter en de waterbak knipperen steeds rood ( alles is toch leeg en schoon). Of zit er ergens een resetfunctie ? Kan je dergelijke toestellen resetten ? Ik denk eerder dat het probleem te maken heeft met een defect (aan de electronica). Ontbrekend: atlanta whirlpool atlanta c resetten Archives - Wasmachine Kopen Goedkoop shoppingonabudget. Vind Storing op Marktplaats.


Voor iedereen een voordeel. Is uw klacht dat: Uw machine helemaal niets meer doet. Echt niets meer, geen lampje of piepje meer. Er wel spanning op het stopcontact staat. U eerder echt helemaal geen klachten had.


Het apparaat is uitgerust met het geavanceerde 6th Sense technologie, een display met startuitsel en resttijdindicatie en maar liefst verschillende programma's. Whirlpool Wasdroger Atlanta C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.