dinsdag 13 april 2021

Zanussi lindo 100 filter schoonmaken

Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Ik heb eeb nieuwe zanussi wasmachine gekocht Maar waar zit het filter ? Ik zet direct de machine aan op kookwas (word ie ff lekker schoon) en de volgende dag ben ik wassen gaan draaien. Ik ben erg tevreden met de machine.


Nu heb ik m dus al een paar maanden en ik wilde de filter schoonmaken die achter de plint zit.

Ik open het klepje en er zit niks? Is uw product kapot en biedt de handleiding geen oplossing meer? Hi, Here is a link showing an exploded view of the parts of the hydraulic section of your washer. Part number 1is listed as the Pump Body Filter Body Pilot 2. Hopefully this is the filter that you are referring to.


Het bekijken en downloaden van deze Wasmachine handleiding is geheel gratis. Met de eenvoudige gebruikersinterface biedt deze wasmachine u alles wat u echt nodig heeft. Bij deze handige droger wordt het energiegebruik geoptimaliseerd terwijl het wasgoed behoedzaam wordt gedroogd.

Het filter van een wasmachine is een belangrijk onderdeel dat goed onderhouden moet worden. Coolblue: alles voor een glimlach. Schrijf een review en maak kans op een MediaMarkt-cadeaukaart t. Nu gaf hij geen sjoege meer en met trekveer de afvoerslang schoongemaakt.


Onderhoud wasmachine: tips voor schoonmaken en reinigen filter. Veel vragen in de winkel gaan over een wasmachine die stinkt, wasgoed wat niet goed schoon wordt etc. Maar hoe doe je dat en wat is hiervoor nodig?


Met deze slimme droogkast kunt u uw was nog slimmer drogen. Krijg ondersteuning bij de installatie van uw toestel, download handleidingen, beheer uw garanties, ontdek tips en tricks en meer. De meest voorkomende oorzaak van deze melding is een lek binnen in de wasmachine, of een afvoer filter dat verstopt is en ontstopt dient te worden. Er is een probleem met de waterafvoer, controleer deze.


Een defect of probleem aan de wasmachinedeur: De vergrendeling van de wasmachine deur is defect;. Dan kunt u het beste contact opnemen met de . Waar zit het pluizen filter in de zanussi Lindo 1? Reageer op deze vraag Misbruik melden. Dat vraag ik me okk al een half jaar af.

Waardeer dit antwoord ( 34)Misbruik melden. Wasmachine Review (Nederlands) – Duration: 1:31. Zanussi – Slechts één filter schoonmaken ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.