woensdag 12 mei 2021

Zanussi flexidose 5kg

Dat hij matig uit enkele van de tests komt die wij hebben. Bekijk alle specificaties. Reageer op deze vraag Misbruik melden. Waardeer dit antwoord (6)Misbruik melden. Ook bij mij blijft de deur vergrendel hoe kan dat?


Met een extra grote vuldeur en FlexiDose zorgt deze Zanussi wasmachine voor ongekend veel gebruiksgemak.

HandleidingKwijt is dé site voor het vinden van een handleiding, gebruiksaanwijzing of bouwtekening. Dan gaan we gratis voor u op zoek! Ook over het FlexiDose -systeem beschikt dit type niet: er is maar één wasmiddellade, voor poeder én vloeistof, en die zit links, niet rechts, zoals staat vermeld. Care should be tak- en when moving it. All packing and transit bolts must be re- moved before use.


Short cycle for lightly soiled items or for laundry which needs only freshening up. Hier vindt u alternatieven welke u voordelig koopt bij De WitgoedPartner. Prima wasmachine, functioneert naar behoren.


Wasmachine gaat weg wegens verhuizing.

Voor vragen stuur gerust een berichtje. Fuzzy Logic Laadcapaciteit: kg per wasbeurt. Machine werkt nog perfect. Ik heb ook nog een droger te koop, een. Na elke was vult hij weer water.


Moet er weer gecentrifugeerd worden. Ga er dan bij zitten wachten anders vult. Het programma start gewoon maar toen ik na een poosje in de bijkeuken kwam zag ik dat de knop extra spoelen brandde en de start knop rood knipperde. Volgens mij doet het spoelen en het centrifugeren het niet.


Hallo mensen sinds dit weekend wil onze Zanussi geen water meer pompen als ik hem aan doe. Het enige wat ik hoor is een gebrom van de pomp. En een aqua stop heb ik er niet op dus die kan het niet zijn. Deze Zanussi wasmachine wast met gemak kg wasgoe stralend schoon.


Elektrische aansluiting. Informatie over de elektrische aansluiting staat op het typeplaatje aan de binnenkant van de deur van het apparaat. Heerlijk, een eenvoudig te gebruiken wasmachine met alles erop en eraan.


Zo maakt hij gebruik van een speciale techniek waardoor je kleding minder kreukt, kun je kiezen voor een extra korte wasbeurt . Met het FlexiDose systeem is beide mogelijk. If the filter on your zanussi washing machine is blocked then your machine will not empty.

Please select your country to continue to the website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.