vrijdag 27 mei 2016

Airfryer element schoonmaken

Airfryer element schoonmaken

Maak het schoon met een zacht sponsje of een zachte borstel met een mild schoonmaakmiddel. Gebruik geen schuursponsjes of metalen gereedschappen. Om goed bij het warmte- element. Door het opspatten van vet tijdens het gebruik kan dit verwarmingselement vies worden. Dit is lastiger schoon te maken omdat je het verwarmingselement absoluut niet los mag maken!


Airfryer element schoonmaken

Omdat dit onderdeel niet los te maken is is het lastiger schoon te maken. Philips raadt de volgende schoonmaakmethode aan voor het reinigen van het verwarmingselement. Om zo lang mogelijk te genieten van je airfryer , is het belangrijk dat je hem goed onderhoudt.


Dit betekent dat je de airfryer na gebruik moet schoonmaken. Een van de onderdelen die je niet van de plaats mag halen is het verwarmingselement van de airfryer. Hoe houd je deze dan schoon? Het verwarmingselement is iets lastiger schoon te maken dan de opvangbak en de man maar het is goed te doen met de juiste instructies. Stap 7: Grillelement of verwarmingselement schoonmaken.


Als je je nek draait zie je boven in een spiraal. Airfryer element schoonmaken. Dit element wordt, net als in een heteluchtoven, rood gloeiend heet.


En tijdens het bereiden van . Knip het filter op maat zodat het niet tegen het verwarmingselement komt. Verwarmingselement schoonmaken. Sprayfles vullen met 1ml water en gram baking soda. Meng het met een shuddende beweging.


Airfryer element schoonmaken

Is ontstaan toen ik voor kinderen die op bezoek kwamen, ovenkipcorn in de airfryer had gedaan. Bak was wel goed schoon te krijgen. Zal straks eens kijken of . Van uit mijn achtergrond als elektronica verkoper heb ik veel ervaring op gedaan met de verschillende aifryers die er vandaag de dag te koop zijn.


Al deze kennis is samengevoegd in deze blog zo dat jij gemakkelijk de beste airfyer kunt. Lees hier hoe je de binnenpan , mandje en verwarmingselement van je heteluchtfriteuse schoonmaakt. Ik heb hem weer wat frisser gekregen door het ventilatierooster en de bovenste klep eraf te halen.


Airfryer element schoonmaken

Ik was de keuken aan het schoonmaken met een spray en spoot het mandje in, omdat het er toevallig lag. Eigenlijk helemaal niet bij nagedacht. Ik vergat het en ging slapen.


De volgende ochtend kwam ik beneden en zag ik het . Zo heeft dit vernuftige apparaat van Philips bij veel huishoudens al een vaste plek op het aanrecht gekregen. Je bereidt er namelijk snel en gemakkelijk vrijwel alle soorten gerechten in! Het enige nadeel vind ik het . Schoonmaken doe je met een zacht sponsje of een zachte borstel met milde schoonmaakmiddel. Ook hier weer het advies om geen schuursponsje of metalen voorwerpen te gebruiken om de bovenkant schoon te maken.


De warmtewisselaar kan ik wel schoonmaken erboven niet. De bak uit de airfryer halen, mandje erin één vaatwastablet en met kokend heet water de bak vullen. Voordeel: je kunt hem schoonmaken als hij nog heet is.


Lastig: overlopend heet water Dit werkt redelijk, al moet je wel met een borsteltje in de weer om alle viezigheid los te borstelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.