vrijdag 24 juni 2016

Libanees plat brood kopen

Waar kun je dat Libanese platbrood kopen ? Ik zou het graag vaker maken, want vind het een heerlijke maaltijd. Kan het tot nu toe niet echt vinden. Over de hele wereld wordt platbrood geserveerd als toevoeging.


Er is een Libanese flatbread-bakkerij in Nederlan Arabic bread in Almere.

De lekkerste Midden-Oosterse recepten met couscous, bulgur , . Want ik kan in Zeeland van alles uit de hele wereld kopen – er zit zelfs een Portugese winkel in de buurt – maar waar ik dit Libanese brood kan . Lekkere Hapjes (pag. 26). Het is een platte broodsoort die . De Libanese keuken is een inspiratiebron voor de Arabische keuken. Beleg het platbrood met het lamsgehakt en de salade en rol het platbrood op.


Turkse platbroodpizza met kruidig lamsgehakt. Lijkt me erg lekker, deze ga ik snel proberen, maar ehh waar vindt ik libanees platbrood ?

Anders, Hoofdgerecht, personen, Wachttijd minuten, Bereidingstijd minuten, Wereldkeuken. Als pizzabodem gebruik ik platbrood en ik garneer deze met groente en een beetje geitenkaas. Is veel gezonder dan een gewone pizza en hij . Een heerlijke, gezondere versie van pizza die je super . Dat is gewoon niet hetzelfde. Na werk sprint ik zo snel mogelijk richting . Dit is een broodsoort zoals die vaak wordt gegeten in het Middenoosten in landen als Libanon en Syrië.


Op myTaste u kunt recepten van libanees platbrood vinden plus vele duizenden. Soms kopen we bij de supermarkt Libaneesplatbroo maar als je ziet hoe . Onze broden worden elke dag vers gebakken in de bakkerij. Met slechts (!) ingrediënten maak je zelf de lekkerste platbrood ook wel bekend als Lavash. Water, bloem, zout en een beetje olijfolie.


In dit recept maken we gebruik van platbrood als bodem. Pizza als een gezonde avondmaaltijd? Hier in Amsterdam kun je het ook wel kopen bij de supermarkten van . Libanees brood gegeten dat je aan tafel in stukken scheurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.