donderdag 4 augustus 2016

Krantenwijk hoeveel verdien je

Krantenwijk hoeveel verdien je

Ik heb een krantenwijk ( Voor smorgens vroeg) en ik heb iets van kranten en verdien euro per dag. Ben je nog te jong voor. Hoeveel verdien jij per uur?


Krantenwijk hoeveel verdien je

Een krantenwijk is een populair bijbaantje onder jongeren, dat een aardig salaris oplevert. Hoe kun je je inschrijven voor een krantenwijk en wat zijn de bezorgtijden? Hoe dikker de krant, hoe meer je verdient. Ook word je inkomen bepaald op basis van de grootte van de wijk.


Als je een krantenwijk loopt krijg je bij elke aflevering van de kranten een overzicht van je werkgever. Daarin staat precies hoeveel stops je maken moet, wat je verdient per krant en wat het bedrag . Ik twijfel of ik een ochtendkrant als bijbaantje wil . Wat je verdient met een krantenwijk is afhankelijk van onder andere de grootte van de wijk en het aantal kranten. Om erachter te komen wat je precies verdient met een krantenwijk kun je het . Ik weet dat mijn buurmeisje een krantenwijk loopt voor 2huizen en dan krijgt ze per week en dan loopt ze een uur maar soms moet ze een folder extra bezorgen en dan krijgt ze in de week. Folders rondbrengen verdien je meer mee want per folder die je rond brengt krijg je dus als je 3 . Jap, dat moet je er wel voor over hebben dan. Jongeren nemen een krantenwijk als aanvulling op hun zakgeld.


Krantenwijk hoeveel verdien je

De tijdsinspanning per dag is beperkt tussen één- en anderhalf uur. Maar ik verdien voor een . Iemand die een krantenwijk heeft noem je een krantenbezorger. Past een krantenwijk bij jou?


Enig idee hoeveel je hiermee verdient als jarige? Sorry heb echt geen verstand van dit, mijn eerste keer dat ik aan een krantenwijk doe. Hallo, Ik heb interesse om krantenwijk te gaan doen om een extra zak centje te verdienen.


En wat is gemiddelde bedrag wat je verdiend per uur. En hoeveel adressen doe jij en hoeveel verdien je. Ja idd als je een weekblad rond brengt verdien je ong euro ligt eraan hoeveel je hebt. Bezorger worden iets voor jou? Als bezorger met een krantenwijk waarin jij kranten en folders bezorgt bepaal jij je eigen werktijden en verdien je goe de folders en kranten worden wekelijks bij jou thuis afgeleverd.


Aangezien jij je eigen baas bent bepaal jij zelf wanneer jij gaat . De onderstaande berekening geeft je hopelijk meer duidelijkheid over wat je kunt verdienen als krantenbezorger. Krantenwijk vergoeding: Het bezorgen van dagbladen levert je allereerst een vaste vergoeding van 0euro per bezorgde krant op. Bekijk de veelgestelde vragen. Toch nog vragen over folders bezorgen?


Vraag het via ons contactformulier! Mijn zoon liep een krantenwijk soms met extra folders. Oudste heeft ooit week folders bezorg midden in de winter, door koude regen en natte sneeuw, en verdient met die ene week, dag, ong.


Wij zoeken per direct krantenbezorgers in heel Nederland!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.