woensdag 9 november 2016

Appelcake in broodmachine

Leuk om het in de broodmachine te bakken. Maar ik doe het zelf ook nog wel eens (kenden en rijzen in de broodmachine )het laatste stukje gewoon in de oven. Beide is met dit recept mogelijk! Cakemeel, suiker en vanillesuiker mengen en in bakblik doen.


Boter, ei en melk toevoegen.

Broodbakmachine aanzetten op cake programma. Het is jammer dat ik de geur niet mee kan sturen in dit bericht. Ik weet zeker dat je anders dit brood meteen zou gaan bakken, mits je een broodbakmachine hebt :). Breekbrood met knoflook en peterselie: boterzachte broodjes bomvol smaak. Dit breekbrood is waanzinnig lekker.


Serveer het eens tijdens het diner of bij de borrel als je visite hebt. In dit stap-voor-stap recept leg ik je uit hoe je zelf breekbrood met knoflook en peterselie kunt maken.

Roer de boter glad met je klopper of keukenrobot. Voeg er het ei en daarna de Mix voor Cake aan toe. Meng minuten tot een glad beslag, eventueel met het deegprogramma van je broodmachine.


Vet de cakevorm in en strooi amandelschilfers op de bodem. Ik ben de trotse eigenares van een broodbakmachine. Erg leuk apparaat, waar ik ook cake in kan bakken.


Ik heb een recept gebruikt van Smulweb, alleen heb ik gewoon mijn mixer gebruikt i. En heb er appels in verwerkt. Broodmachine cake : gemakkelijk recept. Ingrediënten: 200gr boter 200gr suiker 250gr bloem 10gr vanillesuiker el melk eieren. Mag allemaal tegelijk in het bakblik.


Gepost door Veronique Pt op 14:31 . Dit smeuïge cakerecept uit de broodbakmachine doet een beetje denken aan koffiecake. Hier vind je recepten om zelf brood te bakken in de broodbakmachine. Neem meel, water en gist en je hebt de basisbestanddelen, maar je vindt hier ook recepten voor glutenvrij broo en allerlei variaties op witbroo bruinbrood en volkorenbrood.


Heerlijke cranberry appelcake maken.

We zijn allemaal wel bekend met een appeltaart en daarom is het ook wel eens leuk om iets anders te. Lekker maar ook verantwoord! Lia Hoogendoorn님이 찾은 핀입니다. Pinterest에서 회원님만의 핀을 찾아 저장하세요. Zachte kadetjes en puddingbroodjes.


Maak het deeg volgens de verpakking van het te gebruiken meel of bloem. Voeg hier gram “broodverbetermiddel voor zachte kadetjes ” aan toe. Of laat de broodmachine kneden en 15. Laat de deegbal kort voorrijzen. Sinterklaascake uit de broodbakmachine is een lekker recept en bevat de volgende ingrediënten: 2gr.


Jeroen toont hoe je snel en makkelijk vers kruimeldeeg maakt. Let op: Als je dit kruimeldeeg maakt voor hartige gerechten als een quiche of een groentetaart, laat dan de vanillestokjes weg. Gebruik ook wat minder suiker.


Zelf een glutenvrije vanillecake maken is niet moeilijk met dit recept. De cake zal niet inzakken en is lekker luchtig. Je merkt niet dat hij glutenvrij is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.