woensdag 2 november 2016

Ikea vaatwasser rengora storing

Reageer op deze vraag Misbruik melden. Heb sinds een paar maanden een vaatwasser van ikea , en deze slaat bij het water nemen. Vorige vaatwasser geen probleem, en er is niets aan de aansluiting veranderd.


Vervolgens is de vaatwasser correct geïnstal. Is uw product kapot en biedt de handleiding geen oplossing meer?

IKEA RENGORA Vaatwasser. Dan kunt u gratis terecht bij Repair . Na twee jaar stopt mijn afwasmachine met pompen. Hij pompt af, hij neemt water.


Daarna gaat de circulatiepomp brommen maar niet pompen. Kan hem met de hand draaien. Pomp doorgemeten en geeft weerstand en bij met de hand draaien ook enige spanning. Ikea Rengora handleiding.

Het bekijken en downloaden van deze Vaatwasser handleiding is geheel gratis. Ik heb het zelfde probleem als ik mijn vaatwasser aanzet begint die gelijk. Wij hebben nog geen maand geleden een nieuwe keuken gezet, met een nieuwe inbouw afwasmachiene. Hallo, wij hebben een vaatwasser van amper weken oud en nu geeft hij al een storing aan.


Het boekje zegt dat het beschermingssysteem tegen waterlekage in werking is getreden. Er word geen oplossing aangeboden. Ook kan je het apparaat . Als ik hem nu een programma wil laten draaien begint hij met pompen en blijft ook piepen (doet hij normaal maar keer ofzo) en blijft het start lampje knipperen.


Na een minuut ofzo stopt hij met pompen maar blijft piepen en het lampje blijft knipperen. Raadpleeg onze folder voor de garantievoorwaarden. Nu wonen we dagen in ons huisje, elke dag de vaatwasser zonder probleem gebruikt. In de hoop hier iemand te vinden die mij kan redden van het doen van de handwas tot in den treure ( :x ), ben ik dit topic maar even gestart.


Probleem is het volgende: vaatwasser van Whirlpool start keurig programma, maar blijft pompen. Na enkele minuten laat het apparaat een storingssignaal horen . Programma annuleren met de knoppen met het kopje en de klok werkt niet. Dit is niet van mij, maar gekopieerd van een eerder antwoord hier beneden: Komt doordat de beveiliging is aan gesprongen en de.


Afgelopen weekend bleef mijn vaatwasser halverwege een programma water afpompen terwijl er geen water meer in stond.

Verschillende keren geprobeerd programma opnieuw op te starten maar pakt ook geen water meer. Filter is schoongemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.