dinsdag 13 december 2016

Avocado banaan shake

Avocado banaan shake

Avocado banaan smoothie om van te smullen. Deze avocado banaan smoothie vult enorm en kan prima als ontbijt gegeten worden. Dit groene smoothie recept is super gezond en simpel om te maken. Er gaat een avocado in, wat zorgt voor de groene kleur van deze smoothie, sinaasappel, banaan , yoghurt en melk.


RECEPT BEREIDING IN STAPPEN. Pel de banaan , snij hem in stukjes en leg ze minuten in de vriezer. Snij de sinaasappel rondom schoon tot op het vruchtvlees. Snijd het vruchtvlees in stukken en verwijder eventuele pitten.


Neem de pit eruit en lepel het vruchtvlees in de blender. Een avocado smoothie is snel te maken en super gezond: avocado bevat namelijk belangrijke voedingsstoffen. De avocado , mango, banaan - smoothie is niet alleen super lekker, maar ook super gezond.


Zoals je weet deel ik graag mijn recepten waar ik helemaal enthousiast over ben. Zo ook mijn avocado smoothie met banaan. Het is een hele frisse smoothie.


Recept voor een avocado banaan smoothie die je een lekkere energie kick in de ochtend geeft. Wij houden van lekker en gezond eten, maar het moet vooral niet ingewikkeld en snel klaar zijn. Geen poespas gewoon binnen een handomdraai op tafel. De avocado is de romige vrucht van een struikachtige boom, die oorspronkelijk uit Midden- en Zuid-Amerika komt. Spaanse veroveraars waren de eerste Europeanen die kennis maakten met de avocado.


Avocado banaan shake

Ze leerden de vrucht kennen van de Azteken een noemden de vrucht ABOGADO = boter uit het bos, een afleiding van . Snel, makkelijk en goedkoop drankje dat de moeite echt wel waard is! Let op: je kunt het geheel niet lang bewaren zonder dat het bruin kleurt! Om dit tegen te gaan kun je citroensap . Snijd de banaan en avocado in stukken en pers de citroen uit. Pureer de banaan en avocado met het citroensap in de blender of met de staafmixer tot een gladde massa. Voeg het ijs, de melk, vanillesuiker en kaneel toe en meng tot een schuimige massa.


Verdeel de milkshake over hoge glazen en steek er rietjes in. Deze banaan smoothie is net een milkshake ! De rode peper geeft het een lekker spicy tintje. Heerlijk romig door de avocado en banaan.


Deze romige avocado banaan amandelmelk smoothie is super lekker als je nog even wilt door dromen. Lekker wollig en erg lekker qua smaak. Framboos- banaan - avocado smoothie.


In deze heerlijk fruitige smoothie zit een halve avocado verstopt. Kies voor fair-trade bananen , dan ben je niet alleen goed bezig voor de dieren, maar ook voor . Gezonde smoothies bestaan uit fruit én groenten. Met de volgende smoothierecepten profiteer je van alle positieve eigenschappen van bananen en groenten. Zomers maak ik heel graag een groene smoothie in de ochtend.


Avocado banaan shake

Deze smoothie is een mega vitaminebom! Er gaan namelijk twee soorten fruit in: banaan en avocado. Wist je dat, dat avocado een fruitsoort is? Sharon maakt bij de parelcouscous een heerlijke smoothie.


Dit maakt je smoothie lekker romig en door . Hier in gaat banaan , munt, kokoswater en. Niet zo gek van groene smoothies? Zo lekker dat je het gevoel hebt een dessert te eten als ontbijt.


Avocado banaan shake

Vandaag test ik een nieuwe blender, deel ik mijn favoriete ontbijtsmoothie van dit moment, en geef ik een blender weg, de Bosch SilentMixx! Doordat ik voor mijn dochtertje een fruithapje maakte met mango en avocado ben ik . Lees hier hoe je hem maakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.