woensdag 11 januari 2017

Amerikaans snoep box

Amerikaans snoep box

Hoge klant beoordelingen bij Kiyoh. Gratis verzending vanaf € 40. Gemakkelijk en bovendien goedkoper! Candy Factory is een snoepwinkel gelegen te Turnhout. Waarom bestaat dit niet in België?


Amerikaans snoepwinkel in Turnhout en Antwerpen. Daar moest verandering in komen! International candy, exclusief bij jouw Jamin! Voor 15:uur bestel morgen in huis. Bestel online snoep kado pakketten bij de lekkerste online snoepwinkel van Nederland.


Cookie Dough Bites Fudge Brownie Theatre Box Gram. Dubble Bubble Nostalgic Theatre Box 1Gram. Van de Nederlandse webshop USfoodz. Wat de precieze inhoud is, laat ik je zien in onderstaande video.


Amerikaans snoep box

En wat helemaal leuk is, ik mag van USfoodz een doos verloten onder mijn bezoekers! Bestel amerikaans snoep online in onze snoepwinkel CandyXL. Online snoep kopen met bulkvoordeel en GRATIS bezorging boven de € 50.


Vandaag unbox ik een doos gevuld met allerlei heerlijke snacks en snoep uit Amerika, opgestuurd. HERSHEY´S COOKIE´S´N CREME 43G. Jelly Bean BEAN BOOZLED SPINNER 100gr. De enige snoepwinkel in Nederland met meer dan 3stuks Bean Boozled op voorraad. Verkrijgbaar bij Petit Sweets Factoy in Dordrecht.


Amerikaans snoep box

Het is een tijdje geleden, maar ik heb weer eens een unboxing van USfoodz gemaakt. Nu is de webshop weer gevuld met allerlei nieuwe soorten voedsel en hebben ze me een box opgestuurd vol leuke . We hebben hier heel veel leuke en lekkere inspiratie opgedaan voor Damespraatjes en Kookpraatjes. Zoals je misschien al op Damespraatjes hebt gelezen hebben we een super gave helikoptervlucht boven Manhattan gemaakt, kilometers door de stad . In verschillende smaken te koop, een grote theather box en kleinere verpakkingen met twee verschillende smaken. In deze verpakking zitten de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.