woensdag 11 januari 2017

Magnetron stopt na 23 seconden

Als ik de magnetron op hoog vermogen aanzet stopt deze na sec. Op laag vermogen blijft deze wel netjes doorgaan. Ik had al een onderwerp gevonden op deze forum.


Combimagnetron werkt alleen op lage . De magnetron stopt na seconden.

Bekijk hier het antwoord. Hallo, Mijn Siemans microgolfoven stopt telkens na exact seconden , ongeacht welke vermogensstan en opwarmen doet hij ook niet. Type is gelijkaardig aan HF24M541. Ongeveer weken terug was hij volledig dood en heb ik de 10A zekering vervangen, waarna hij weer prima werkte. Eis een probleem met de invertermodule, ik vermoedt dat de timer ook afslaat na sec werking.


Bij een magnetron is het belangrijk dat de deur goed afgesloten is. Na ongeveer seconden schakelt de magnetron uit. Hij lijkt het te doen maar stopt er dus na enkele seconden mee.

Ook de voorgeprogrammeerde functies doen het . Magnetron kan aan, bij openen deurtje gaat de magnetron uit, lichtje brand ook gewoon in de ovenruimte. Lees beslist de gebruiksaanwijzing voordat u uw apparaat plaatst, installeert en in gebruik neemt. Dat is veiliger voor uzelf en u voorkomt onnodige schade aan uw. Bij mij stopt deze magnetron er nu ook na seconden. Bosch inbouw heteluchtoven.


Na vervanging doet de magnetron het weer. Nu - sinds een paar dagen - stopt de magnetron na twee seconden. Mijn neff combimagnetron stopt na drie seconden. Ik heb hetzelde probleemagnetron stopt na exact sec ongeacht ingestelde tijd of.


HET SECONDEN SYNDROOM VAN SHARP! Het speelt al jaren en jaren, maar Sharp heeft er blijkbaar niets mee gedaan. Siemens magnetron stopt na seconden. De ventilatiesleuven niet afdekken. Dan raakt het apparaat oververhit.


Bij gebruik van de magnetron wordt het apparaat. Na zulke ingrepen kan gebruik van het apparaat leiden tot blootstelling aan schadelijke microgol-.

BLAUWEdraad met de aansluiting met de letter Nof de kleur. Verbind de BRUINEdraad met de aansluiting met de letter Lof de kleur ROOD. LAAT deze ALTIJD minstens seconden staan nadat de magnetron is uitgeschakel zodat de. Vergeet niet om de klok goed te zetten bij de overgang van zomer- naar wintertijd en andersom.


Druk direct nadat u de magnetron hebt aangesloten of na. Uw combi- magnetron wordt geleverd met de. Na seconden opnieuw erin steken.


Ik zag laatst dus een film waarin een gast een andere gast zijn hoofd in de magnetron stopt en waarna zijn hoofd na nog geen seconden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.