maandag 9 januari 2017

Flavour shaker recepten

Laat de bal erin vallen en schroef de bovenkant stevig vast . Het klinkt allemaal fantastisch en ik kan niet wachten tot ik morgen lekker mag shaken! Ik heb al een lekker recept uitgekozen uit het bijgeleverde boekje en van de enige echt Flavour Shaker website. De dressing is van Jamie Oliver.


Ik heb deze dressing gecombineerd met gegrillde tomaatjes.

Wanneer je die niet hebt kun je natuurlijk altijd een vijzel gebruiken. In dit boekje heb ik een aantal van mijn favoriete recepten voor de Flavour Shaker opgenomen, om te laten zien hoe gemakkelijk je het koken op kunt vrolijken. De Jamie Oliver Flavour Shaker speciale editie is van hoogwaardig RVS materiaal en wordt geleverd met een mooie RVS standaard. Inclusief receptenboekje met recepten. Maar nog niet gebruikt natuurlijk.


Iemand leuke recepten ideeen voor de flavour shaker. Je schijnt er zelfs knoflooktenen ect mee te kunnen pletten net als in een vijzel. Ik heb het na keer shaken opgegeven en meteen de knoflookpers weer .

Geniet in een handomdraai van verso pesto, heerlijke kruidenmengsels en smakelijke dressings met de Flavour Shaker van Jamie Oliver. Er staan een paar dressingrecepten op de dressing shaker zelf en ook is de plexiglas beker gekalibreerd zodat je de afmetingen precies kunt aflezen. Schud goed gedurende seconden. Dan maar eens een recept van de flavoursite proberen, misschien doe ik iets niet goed.


Guacemole, altijd lekkere avocadomousse. De flavourshaker is even groot als één avocado. En nee, het past er niet in. Met een avocado zit de . De Flavour Shaker ル is zo gemaakt dat je precies de juiste hoeveelheid marinade of dressing krijgt (je hebt niet veel nodig).


Je kunt de inhoud dus meteen over je eten doen. De shaker heeft een keramische bal, rubberen grip en een receptenboek met recepten. Materiaal: PVC en keramiek. Afmetingen: Ø x 1cm.


Flavour shaker van jamie oliver, nog helemaal nieuw in de verpakking inclusief receptenboekje. De nieuwprijs was 3euro. Nieuw Ophalen of Verzenden. Jamie Oliver Flavour Shaker Special Edition.

Vermorzel in een vijzel of Flavour Shaker eetlepels zout, de citroenschil en de rozemarijn, en wrijf de visfilets in met dit mengsel. Deze set met keramische… € 100. Leg de filets op een bord en zet ze een uur in de koelkast.


Meng nu alle ingrediënten voor de zwarte- olijvensaus, behalve de azijn. De saus moet de consistentie van een grove salsa hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.