dinsdag 28 maart 2017

Krantenwijk spotta

Krantenwijk spotta

Spotta is het grootste aanbiedingenplatform van Nederland. Spotta app helpen wij consumenten voordeel spotten. Met ruim miljard folders per jaar zijn wij marktleider in folderverspreiding. Ontdek hier hoe we ook jouw traffic kunnen verhogen.


Krantenwijk spotta

Folders bezorgen bij een wijk bij jou in de buurt? Leer alles over folders lopen en meld je aan als folderbezorger. Na de eerste keer bezorgen was het al duidelijk dat de tijd en de verdiensten die spotta heeft vastgesteld voor het bezorgen in de wijk die ik zou doen,. Kortom, als je niet zwaar onderbetaald wil worden ga dan vooral niet voor Spotta werken.


Bekijk en beoordeel banen bij Spotta. Leer meer over een carrière bij Spotta waaronder alle recente vacatures, personeelstrends, salarissen, werkomgeving en meer. Reviews van Spotta medewerkers over de bedrijfscultuur, salarissen, secundaire arbeidsvoorwaarden, werkdruk, het management, doorgroeimogelijkheden en meer bij Spotta. Ik heb een tijd met veel plezier bij Spotta gewerkt, een van de redenen dat ik gestopt ben is dat de prijs te laag was voor de te grote wijken, waar ik veel moeite in stopte. Ik moet wel zeggen dat alles bij het bedrijf erg goed geregeld is zoals, het laten weten waar en wanneer je in een krantenwijk kan bezorgen.


Krantenwijk spotta

Bent u ontevreden over Spotta ? Meld nu uw klacht over Spotta en wij helpen met oplossen! Zo lang mensen folders blijven bezorgen, zullen deze vergoedingen worden betaald. Spotta folderpakket vind je het meest complete en actuele folderaanbod van Nederland. Een krantenwijk dagen per week een uurtje verdient Echt beter dan die folders. Sandd verdient beter dan folders.


Krantenwijk Postnl verdient beter folders. Hulsenboom heeft banen functies op zijn of haar profiel. Keiharde moves in de krantenwijk.


Na ruim jaar is Ria Colpaert – van Bellen gestopt met folders bezorgen voor Spotta. Ze deed dit samen met haar man. Spotta employees about Spotta culture, salaries, benefits, work- life balance, management, job security, and more. Na een telefoontje is gebleken dat Spotta dat nieuwe bedrag alleen betaald als ik door zou gaan na weken. Zoetermeer haha, Maar spotta verdient wel lekker hoor, wilde me daar voor opgeven maar ze zochten niemand meer.


Deze jaar zorgde Ria zelf trouw voor vervangers als zij niet kon bezorgen en kreeg zelden klachten. Ze gaat nu van haar welverdiende pensioen genieten. Daarna heeft hij een aantal maanden folders bezorgd van Spotta , hij vond dat niet echt leuk en is ermee gestopt.


Krantenwijk spotta

Nu is hij al jaar vakkenvuller en. Ik had destijds vanaf jaar al een krantenwijk maar ik deed weinig aan school ;-) Leren (betaald) werken komt vanzelf wel. Ik zou het zonde vinden als het . Ik Zou graag een krantenwijk of foldrs willen. Maar ik weet niet of het wat verdient.


Ook weet ik niet hoeveel folders je ongeveer per dag moet nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.