woensdag 26 april 2017

Albert heijn lasagne pakket

Zo heb je altijd een bijzondere maaltijd paraat, met heerlijke ingrediënten en veel groente. En het mooie is: het pakket bevat precies de juiste hoeveelheden. Ovengerecht voor 3-personen waarbij je zelf vlees en groente toevoegt.


Ook de Lidl, Jumbo en volgens mij ook de Plus verkopen deze pakketten , maar . Van curry madras tot verse Italiaanse lasagne. Albert Heijn heeft hele fijne kookpakketten in het assortiment.

De pakketten hebben een gemiddelde bereidingstijd van 30 . In de doos waar vervolgens weer een kist in zat vond ik maar liefst zes verspakketten. Nu wist ik al dat AH sinds kort een guacamole pakket heeft, waarin je alle benodigdheden kunt vinden om . Is dit alleen in de lasagne bladen of ook in het zakje kruidenpasta wat. Niet alle vers pakketten zijn helemaal zakjes en pakjes vrij, want in de lasagne zit bijvoorbeeld wel een klein zakje kruidenpasta. Het assortiment veranderd met de seizoenen mee.


Zo is de erwtensoep ingewisseld voor een aspergesoep. Onlangs werden wij op de redactie aangenaam verrast door een grote houten kist vol vers kookpakketten. Verspakketjes, zoals wij ze al snel noemden, wat zijn dat?

Maar het was van AH en het zag er zeer goed uit. Wij kenden het nog niet! Het concept: een pakket met verse producten om een . Bijvoorbeeld de tomatensoep en de Italiaanse lasagna staan vandaag in veelvoud in mijn koelkast (drie porties van beiden voor ons drietjes).


Ik heb al eens het verspakket couscous van AH gekocht en die vond ik best te doen. Verder staan hier regelmatig de erwtensoep, rode curry, couscous en lasagne op tafel. En heb je liever een dikkere saus,. Bovendien is het Bertolli- pakket.


Lasagne Tradizionale van Bertolli: gram. De tweede schaal is aan de beurt. Ook deze ziet er goed uit en dus verwachten we dat hij goed gelukt is. We nemen een hap en… “Lekker! Uw bon met persoonlijke gegevens kunt u inleveren bij onze servicebalie.


Ik kreeg alle varianten thuisgestuurd om uit te proberen. In de foto hierboven de pakketten voor exotische salsa, . Dit blijft een favoriet bij ons (naast de lasagne ). Het AH verspakket Curry Madras. Verse ingredienten voor het verspakket Curry Madras zijn bloemkool, tomaat, paprika, rode uit, limoen en rode peper.

Met dit groentepakket maak je een heerlijke curry. Met kokosmelk en curry pasta maak je de curry compleet. Ik wou al heel lang lasagne maken, maar ik had totaal geen idee hoe ik hieraan moest beginnen.


In dit verspakket vind je alle . Er is winkel gevonden en de laagste prijs is € 49.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.