dinsdag 25 april 2017

Brita waterfilter test aankoop

De verbruikersorganisatie verwijst naar recent onderzoek door haar Franse zusterorganisatie waaruit blijkt dat deze in de praktijk de kwaliteit van het water . Ik zou graag een Brta waterfilter kopen maar als ik kraantjeswater in een fles doe en geopend in de koelkast zet dan is dat fris en koel best wel te dri. Als ik het me goed herinner had het wel de insteek : is dat water gezonder om te drinken. Hij filtert chloor, kalk en andere smaak- en geurverstorende stoffen (info afkomstig van de site van Brita ). Ik moet zeggen, na glazen water, ÉÉn gefilterd door Brita , en ÉÉn uit de kraan kon ik niet zeggen welke gefilterd was en welke niet. Ik heb meerdere personen laten testen en er waren gokkers .

De Brita waterfilterkan is in mijn vriendenkring de meest gebruikte waterfilterkan , maar is deze ook het best? Ik schrok nogal van het testresultaat. Jawel, de testen zijn uitgevoerd in Nederland door een erkend laboratorium en ik vond de resultaten schokkend. Resultaten zijn op zoveel manieren te . Velen malen goedkoper dan het dure flessenwater. Wij gebruiken een BRITA waterfilter voor ons water gebruik.


Test - Aankoop en Pidpa . Nu bereiken ons de laatste tijd berichten dat deze filter ook de stoffen, die ons lichaamnb.

Gisteren berichtte Weekend. Misschien kreeg jij de voorbije maanden ook een telefoontje van het bedrijf Carico Belgium, met de vraag of een vertegenwoordiger eens mocht langskomen om je drinkwater te testen ? Carico claimt dat het Vlaamse drinkwater onvoldoende zuiver is, en dat extra zuivering aangewezen is. Uit recent onderzoek van de Franse zusterorganisatie is gebleken dat de waterfilters de kwaliteit van het water doen dalen in plaats van ze te verbeteren zoals beweerd wordt. Wat doen waterfilters met water? Je kan ze overal kopen, maar zijn ze de investering wel waard?


Is gefilterd water gezonder of lekkerder? Kraantjeswater wordt aan strenge regels onderworpen en streng . Ze moeten immers proberen een. In streken waar het water hard is, kan een Brita - filter zijn nut bewijzen voor water dat in huishoudtoestellen op hoge temperatuur wordt gebracht. Een waterfilter kan bij slecht . Vind je kraanwater teveel naar chloor smaken, laat het dan even staan in een karaf, dan kan de chloor verdampen en proef je het niet meer.


Plus laten ze de kwaliteit van het drinkwater dalen in plaats van te verbeteren, omdat bacteriën en microben zich in de filter opeenhopen. Is er een waterfilter die beter is dan Brita ? Toegevoegd na minuten: Ik begrijp dat de waterleiding bedrijven extra stoffen toevoegen in het water, zoals chloor. Zodat het water beter houdbaar blijft in de waterleidingen. In steeds meer gezinnen is de waterfilterkan niet meer weg te slaan.


De hele dag staat hij in de keuken paraat om jullie van een nieuw glas water te voorzien.

Maar heb je er ooit eigenlijk al bij stilgestaan dat jullie favoriete keukenapparaat een broeihaard van bacteriën is? Met deze test weet je of hij aan . Ontbrekend: aankoop Flessenwater, leiding water of toch maar filteren? Bovendien bevatten veel soorten flessenwater meer ongezonde stoffen dan je voor mogelijk zou houden, zoals uit een Amerikaanse test bleek waarbij ruim 1. Alleen extreem gedemineraliseerd water uit hun filtertoestel is goe anders krijg je gegarandeerd allerlei vieze ziektes.


Dat is BMW altijd het besluit van test - aankoop geweest wanneer ze flessenwater testen en dan als extraatje ook het leidingswater testen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.