woensdag 26 april 2017

Brouwinstallatie 1000 liter

Kroonkurkenapparaat via handbediening en een kurkapparaat, alle artikels zijn in zeer goede staat. Ideaal voor de beginnende brouwer! De installatie bestaat uit:. Compacte nanobrouwerijen (50l en 100l) Deze brouwerijen zijn specifiek ontworpen voor startende of ervaren hobbybrouwers.


Anderzijds kan de installatie ook.

Brouwinstallatie 5ltr. Het was even testen of onze paella. Voor meer info kan u altijd contact opnemen met onze afdeling professional. Complete brouwinstallatie voor de professionele markt.


Ideale partner voor de microbrouwerij. De volledige brouwerij is gebouwd op een inox draagstel. Pomp: watt Stroomaansluiting: 2Volt.

De brouwistallatie wordt met stoom verwarmd. Daarnaast hebben we concentrische gistanks van 7liter. De complete brouwinstallatie. Wil je een vaste brouwopstelling voor liter maken?


En hiervoor niet meer willen uitgeven dan € 300? Hier is een beschrijving daarvan te vinden. Naast de brouwketel van 5liter bestond de brouwinstallatie verder uit vier gisttanks van ieder 5liter en twee lagertanks van 7liter. De huidige brouwerij is te klein.


Dat was een ideale gelegenheid om met eigen . In de praktijk betekend dat, dat de brouw capaciteit voornamelijk beschikbaar is voor het brouwen van uw bieren. Ook zal de brouwerij een eigen pils gaan maken, maar daar is nog even tijd voor nodig. Die installatie is nu ook alweer te klein, het gebeurt. Deze installatie gaan we zelf bouwen en wordt op . Help ons met bouwen om te brouwen. Al jaar zijn wij van thuis uit bezig met het creëren van bier.


In de garage, op zolder en in het tuinhuis creëren wij vernieuwende bieren met variërende ingrediënten.

Daar is waar wij een groot deel onze passie vandaan halen. We hebben die passie en diversiteit voor bieren altijd met . Gezien het feit dat we op deze installatie een leuke korting kunnen krijgen én dat de installatie al snel (half juni) bij ons in de brouwerij zou kunnen staan, heb ik de kogel maar door de kerk gejaagd. Tsjechische pils bieren. Omdat dit type pils moeilijk in Nederland te verkrijgen is, zijn we begonnen om het zelf te brouwen. De HLT, oftewel de warmwaterketel, is de meest linkse ketel van mijn opstelling en kan 2liter water bevatten.


Ik heb ontzettend veel plezier in het delen van mijn passie, ook in de toekomst komen er nieuwe bieren waar ik iedere Bourgondier van wil laten meegenieten. Van mijn hobby, maak ik mijn passie. Er wordt een grote verscheidenheid aan bieren gebrouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.