maandag 29 mei 2017

Amerikaans snoep proeven

Amerikaans snoep proeven

Welke snack leek jou het lekkerst? Vandaag ga ik onder andere Nederlands en. Bedankt voor het kijken van deze video! Ik ben Chelsea, een Amsterdams meisje van jaar dat van filmen houdt!


Amerikaans snoep proeven

Inplaats van dat ik een dagb. Ik nodigde Toon weer uit voor een gloednieuwe video en dat werd één groot (eet )feest! Naar aanleiding van mijn Japans snoep proeven video die ik een poosje geleden publiceerde kreeg. Laat in de comments weten wat. In dit filmpje proeven wij amerikaans snoep , we hopen dat jullie het leuk vinden.


Dit leuke filmpje werd gedeeld via Anousha Nzume. Haar dochter Ella heeft haar eigen vlog, geproduceerd en geregisseerd door haar andere dochter Lulu. Geef een reactie Reactie annuleren. Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Amerikaans snoep proeven

Stuur mij een e-mail als er nieuwe berichten zijn. Gepubliceerd door: Justine Pardoen. Eén van onze favoriete bezigheden in het buitenlan en ik geloof dat dit voor nog veel meer mensen geldt: een supermarkt induiken! Ik vind het geweldig om tussen de snoep- en chipsschappen te neuzen naar voor.


Dit is voor mij de eerste keer en dat levert grappige momenten op. Ik wist dat er wat lekkernij voor Keira aankwam om te testen. Een aantal weken geleden trokken Het Vriendje en ik naar Stonemanor, een Britse winkel hier vlakbij.


Amerikaans snoep proeven

We sloegen een flinke hoeveelheid snoep in en besloten deze te proeven op video. Plus, wij belgen, zijn . Amerikaans snoep proeven met Tim! Hey allemaal, vandaag weer een nieuwe video veel kijkplezier! Abonneer je (gratis!) op Lau´s kanaal: goo. Dutchtuber pet kopen: shop.


Jawel, niet heel origineel misschien, maar ik was gewoon té nieuwsgierig naar sommige snacks. Het Internet of Things (IoT) is lange tijd een spel geweest van snel naar de markt komen waarbij de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.