dinsdag 20 juni 2017

Domo broodmachine recepten cake

Cakemeel, suiker en vanillesuiker mengen en in bakblik doen. Boter, ei en melk toevoegen. Broodbakmachine aanzetten op cake programma. Broodmachine cake : gemakkelijk recept.


Ingrediënten: 200gr boter 200gr suiker 250gr bloem 10gr vanillesuiker el melk eieren. Mag allemaal tegelijk in het bakblik.

Gepost door Veronique Pt op 14:31 . Gebak, Hapje, personen, Voorbereidingstijd minuten, Wachttijd minuten, Bereidingstijd minuten, Anders. Laatst aangepast: mei. Hier vind je recepten om zelf brood te bakken in de broodbakmachine. Neem meel, water en gist en je hebt de basisbestanddelen, maar je vindt hier ook recepten voor glutenvrij broo en allerlei variaties op witbroo bruinbrood en volkorenbrood. Erg leuk apparaat, waar ik ook cake in kan bakken.


Heeft iemand hét cakerecept voor in de bbmachine? Leuk om het in de broodmachine te bakken.

Maar ik doe het zelf ook nog wel eens (kenden en rijzen in de broodmachine )het laatste stukje gewoon in de oven. Beide is met dit recept mogelijk! Het is jammer dat ik de geur niet mee kan sturen in dit bericht.


Ik weet zeker dat je anders dit brood meteen zou gaan bakken, mits je een broodbakmachine hebt :). Wie bakt er brood met een machine van Domo ? Ik vind de broodbakmachine vooral handig voor het kneden en laten rijzen van het deeg, maar als je een oven tot je beschikking hebt zou ik een cake vooral daar in bakken. Warmhoudfunctie Koude wand Timer Kijkvenster.


Zo stel je dankzij het . Bekijk mijn heerlijke CAKE RECEPT MET AARDBEIEN EN APPEL! Heerlijke cranberry appelcake maken. Lekker maar ook verantwoord!


Alle productspecificaties . Met de verschillende programmastanden heb je namelijk genoeg keus uit verschillende soorten brood. Daarnaast maak je naast brood ook je eigen cake en jam. Heb je een keer weinig tijd maar wil je wel een vers brood maken? Dus kochten we een redelijk goedkoop broodbakmachine (merk Domo ) uit de Aldi.


Als je een broodmix koopt, staat het recept voor je brood altijd op de verpakking. Ik heb tweedehands een AFK bm -broodbakmachine gekocht, maar nu blijkt achteraf dat ik de kneedhaak met geen mogelijkheid uit de bak van de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.