vrijdag 2 februari 2018

Fruitbakje action

Dit bakje kocht ik bij de Action voor euro. Het is een ruim bakje met koelelement, zodat je salade lekker lang fris blijft. Het witte koelelement vul je zelf met water en leg je een nacht in de vriezer.


Fruitbakje action

In het element zit een gat met een bakje. In dit bakje kun je je dressing doen. Als laatste zit er ook nog . Een vershouddoos is ideaal voor het bewaren van voedsel. Hou er rekening mee dat er speciale vershouddozen voor bepaalde voedingsmiddelen zijn.


Denk bijvoorbeeld aan een broodtrommel, lunchbox, cakedoos of koektrommel. Bedenk verder in welke porties je voedsel wilt bewaren, of je het vershoudbakje wilt . Mepel broodtrommel, de normale grote, maar die is best groot, ze neemt maar één boterham mee. En voor het fruit heeft ze kleine bakjes van de Action : daar past ook een boterham in.


Fruitbakje action

Tips voor naar de basisschool! Bewaarbakjes en vershouddoosjes nodig? Handig om in huis te hebben.


LockLock staat bekend om haar 1 lucht- en waterdichte vershoudbakjes, broodtrommels en waterflessen. Bekijk ons uitgebreide assortiment en bestel ze snel! Meeneem bewaardozen van de beste merken zijn verkrijgbaar bij Blokker! Op werkdagen voor 22:bestel morgen in huis.


Gratis verzending vanaf €2-. Koop bij online huishoudwinkel Blokker. Jesse heeft ook een bakje van Piet Piraat, van de Schoenenreus. Volgens mij zijn die er ook van Mega Mindy. Het fruit gaat in formaatje broodtrommel a la mepal.


Heel soms wil er nog wel eens eentje in een . De box bestaat uit compartimenten: voor de salade zelf, kleinere voor croutons, rozijnen, flakes e. In de box is ook een bestek aanwezig. Graag wilde ik action sequences maken van bijvoorveeld motorrijden, duiken, kayakken, en dergelijke. Een gebruikelijke GoPro vond ik te duur. Lang heb ik gekeken naar een Contour, maar aangezien zij na hun doorstart ook nog steeds niet met iets nieuws zijn, ben ik ook hier voorbij gegaan.


Die laatste twee wil ik gaan gebruiken in de fruitbakjes en lunchtrommels van de jongens. Ik probeer er elke dag iets leuks in te doen, want elke dag alleen een boterham is ook maar zo saai. Het is lang geleden dat ik zoveel tegelijk gekocht heb bij de action.


Was niet echt de bedoeling, maar gelukkig heb . Vandaag stond ik met een felgroene broodtrommel bij de Action in mijn handen. Hij kostte slechts 79. Weet je misschien of Action ook fruitbakjes heeft? Puber heeft steeds vaker zijn broodtrommel niet leeg. De ontbijtkoek eet hij op maar boterhammen blijven liggen.


Fruitbakje action

De laatste week bolletjes met chocolade stukjes erin en ja, die vind hij lekker :) Maar dat is toch niet de bedoeling op de lange termijn. Gisteren even over gehad en hij geeft aan dat hij de . Gevuld met zoute stokjes als trakatie. Birthday TreatsParty TreatsHealthy TreatsCreative Kids SnacksParty BuffetSchool CarnivalPriveeKid FoodsFavours . Het dekseltje is makkelijk te openen, maar sluit .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.