vrijdag 2 februari 2018

High tea ideeen

Bourgondischer kan het ook bijna niet. Een tafel vol heerlijke hapjes en een verse pot thee. Dat begint allemaal bij het kiezen van de thee die je wil serveren. Feestelijk is een verse munt thee. Je kunt de verse munt zelf al telen in de .

Natuurlijk is alles het lekkerst zelfgemaakt dus ga aan de slag met deze heerlijke recepten. We hielden ons vooral vast. In dit artikel geef ik je mijn tips en deel ik wat leuke ideeën voor recepten die je op een high tea zou kunnen serveren.


De recepten van de baksels . Maar vlak andere hapjes niet uit. Recepten van zoet tot hartig. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding.


Laatst organiseerden we een high tea voor de verjaardag van Jorrit zijn moeder.

Iedereen nam iets lekkers mee, van zoete muffins tot pizzabroodjes en van scones tot sandwiches. We dachten dat het misschien leuk zou zijn om onze tips voor een succesvolle en lekkere high tea met jullie te delen. Er zijn vaak heel veel verschillende lekkere hapjes waarvan je kunt snoepen. Wij hebben hartige en zoete high tea recepten op een rijtje gezet die je naast scones met clotted cream zou kunnen serveren.


Op zoek naar meer lekkere high tea recepten? Bekijk dan onze speciale . Ik heb altijd al eens een high tea willen geven en dit was er nog nooit van gekomen. Mijn vrienden weten inmiddels wel dat als wij een feestje geven dat het ze aan niets ontbreekt. Maurits zorgt voor de drankjes en ik voor de hapjes. Bij een high tea is het leuk om zowel zoete en hartige hapjes te maken en . Zie jij (net als ik) je beste vrienden, schoon- of eigen familie veel te weinig, en wil je daar graag eens verandering in brengen?


Niets leuker en gezelliger dan op een mooie zomerdag bijkletsen onder het genot van diverse soorten thee, zoete versnaperingen en hartige hapjes. Organiseer een high tea ! De afgelopen week stond de High Tea centraal op Brenda Kookt. Er zijn recepten voor zoete en hartige hapjes voorbij gekomen en ook heb ik mijn tips voor het organiseren van een high tea met je gedeel klik hier om de tips na te lezen.


Sandwiches voor een high tea , High Tea , Scones met jam en room ( High tea ) en High Tea Sandwich. Volgende week wil jongste voor haar verjaardag een high tea feestje geven.

Helemaal leuk en er zijn ontzettend. Ik had het ook op mijn hyves gezet en mensen in mijn omgeving bieden spontaan etageres aan en komen ook nog met allerlei leuke aanvullende ideeën. Wil je gemakkelijk en snel een leuke high tea organiseren voor jouw vriendinnen of familie? Wat is er leuker tijdens een gure, regenachtige dag dan theeleuten met je vriendinnen? Heb je geen idee hoe je dat moet aanpakken?


VROUW geeft je een aantal handige tips om jouw eigen High Tea te organiseren. In samenwerking met Albert Heijn –. Zin in een gezellige high tea met vriendinnen? Ook met een klein budget kun je een supergezellig feestje organiseren voor vriendinnen. Het is zaak dat je een beetje slim inkoopt en met wat creativiteit zet jij een overheerlijke uitgebreide maar betaalbare high tea op . Tevens was dit een hele leuke gelegenheid om met een groepje vriendinnen bij elkaar te komen. Zelf een high tea organiseren?


Maak deze onvergetelijk met onze tien tips! Hier vind je talloze klassieke recepten voor een High Tea , of ook wel Afternoon Tea genoemd. Je vindt hier recepten voor scones, muffins, sandwiches, mince meat pies, cake, cupcakes en nog veel meer. Hieronder deel ik dertig, juist ja, dertig(!) high tea recepten van andere bloggers. Er komt nog een artikel online waarin ik zelf een leuk en zoet high tea recept deel, hierin zal ik ook nog andere ideeën inzetten die op . Briehapjes met walnoten, honing en appel.


Ook leuk voor tijdens een feestje! Lees het recept via de bron.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.