woensdag 28 maart 2018

Bosch wasdroger reservoir lampje knippert

Bosch wasdroger reservoir lampje knippert

Hallo, Wij hebben ook een Bosch maxx sensitive wasdroger met een soortgelijk probleem. Bij ons gaat het lampje van reservoir knipperen , terwijl het reservoir niet wordt gebruikt. Er is een directe aansluiting op de afvoer . Bosch avantixx droger reservoir lampje brand als de droger op de. HFwzY2JBDg Vergelijkbaar dec. Type klus: Reparatie witgoed.


Bosch wasdroger reservoirlampje blijft knipperen. Materiaal verzorgd door: In overleg met de vakman. Eerste werkdag: De opdrachtgever is flexibel . De klacht wordt steeds erger.


Het reservoir is goed schoon en leeg. Na minuut stopt de droger en het lampje reservoir begint al te knipperen. Bij onze droger van het merk Bosch met als typeaanduiding Maxxkomt het de laatste tijd erg veel voor dat het lampje van het waterreservoir gaat knipperen en de machine stopt dan. Het waterreservoir is dan nog leeg, maar de machine vindt dat hij geleegd moet worden. Hoe detecteerd deze machine of . Sinds gister droogt mijn droger niet meer en blijft het reservoir lampje branden.


Bosch wasdroger reservoir lampje knippert

De filters zijn schoon en uiteraad is het reservoir gewoon leeg. Het probleem is dat het water niet meer weggepomt kan worden. Waarschijnlijk door een verstopping of een defecte pomp. Om de machine weer te laten werken moet de afvoerpomp gereinigd worden, Hier voor moet de machine oven opengemaakt worden, vervanging van de . Hallo Bij onze condensdroger gaat het indicatielampje voor het reservoir steeds aan na keer draaien, Dit terwijl de bak leeg. Ik heb alles schoongemaakt maar toch na min stopt de droger en brand het indicatie lampje , reservoir vol.


En nu, dit kan een 1e afbeelding. Handleiding Bosch WTA Maxx sensitive pagina van from bosch wasdroger reservoir lampje . BOSCH SIEMENS DROGER VALT UIT NA SECONDEN. Het lijkt wel of hij te warm wordt.


Ik heb de filters, het waterreservoir en de luchtkoeler schoongemaakt. De was is dan echt bloedheet. Ook de bovenkant is er van af gegaan buiten wat stof was daar eigenlijk niets aan te zien.


Verkeerde site, voor drogers zie Wasdrogers. Nadat ik de stekker eruit haal gaan de lampjes wel uit. Echter na min valt de droger dan weer. Dit heb ik laatst gehad met mijn bosch droger. Daar zat onderin een reservoirtje met.


Bosch wasdroger reservoir lampje knippert

Er zat zoveel pluis in dat reservoir en vlottertje dat het systeem niet meer werkte. Alles schoongemaakt en nu doet hij het . Beste radar medewerkers, ik heb de volgende ervaring met Bosch , wat zegt het testpanel hiervan, komt dit veel voor? Ik ben een vaste gebruiker van Bosch apparatuur ( droger Maxx Sensitive). Nu had ik in mijn droger een storing. Ik heb ruim jaar een condens droger van het merk Bauknecht.


Mijn droger begint te piepen dat het waterreservoir vol, er zit vrijwel geen water in op dat moment. Jouw Bosch droger geeft je een fris ruikende was die klaar is om terug gehangen te worden in de kast. Maar het het kan zijn dat een product mankementen vertoond.


Neem dan rechtstreeks contact op met Bosch Service voor een persoonlijk advies of het boeken van een afspraak met een . Afvoerslang achterzijde zit geen knik in, geen verstopping of iets dergelijks. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen c. Reservoir wordt niet gebruikt, gecontroleerd zit ook niets in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.