vrijdag 22 juni 2018

Chanel wimperkruller

Chanel geeft onze wimpers een flinke oempf met haar nieuwe wimperkruller. Amsterdam – I Love Beauty News is dol op Chanel en een wimperkruller van het modehuis mag dan ook niet ontbreken in onze make-up tas. De wimperkruller is, helemaal Chanel stijl: zwart en wit en best betaalbaar: €2namelijk.


Ok, het is wat duurder dan een wimperkruller van de . Eindelijk is de Chanel wimperkruller te krijgen in de winkel. Zelf heb ik al een goede wimperkruller van Shu Uemura en één van Tweezerman.

Ontdek de Chanel Cosmetica collectie. Vandaag voor 22:bestel morgen gratis bezorgd. Vind je favoriete items bij de Bijenkorf. Vele aanbiedingen bij bol.


Ik ben echt dol op deze waterproof oogpotloden van Chanel. Soms neem ik alleen de lichtste kleuren en die combineer ik dan met het oogpotlood van Chanel. Ik heb laatst mijn wimperkruller moeten vervangen en deze had ik toevallig nog liggen, maar wow, wat is hij fijn!


Volgens Fulvia creëer je extreme lashes door de wimperkruller op drie manieren te gebruiken.

Druk met de wimperkruller op de roots van je wimpers, in het midden en aan de topjes. Tip 5: Begin je make-uproutine altijd met het opdoen van een lipbalm. In de tussentijd ga je verder met de rest van je routine. Ooit gekocht maar niet vaak gebruikt.


Wimperkrultang van chanel. Originele wimpertang van chanel. Lag hier voor de sier bij andere chanel spullen. Maar omdat ik m helemaal niet gebruik mag deze weg. Ik heb zelfs een elektrische wimperkruller gebruikt!


Nou wil ik dus weten welke jullie gebruiken. Hoe is jullie ervaring met de Chanel , Shu Uemura, Shiseido of Tweezerman wimperkrullers ? En waar kan je die vinden? Ben vandaag in de Magna Plaza geweest en kon nergens de Shu . Ik krul mijn wimpers eerst met de Chanel wimperkruller (Bobbi Brown heeft ook een fijne voor EUR 100) en breng daarna één laagje mascara aan. Ik verdeel de mascara goed en haal de haartjes eventueel iets uit elkaar met het puntje van het borsteltje.


Opvallend is hoe goed de krul blijft zitten, echt de . Routine: “ Eerst gebruik ik in zigzagbewegingen de mascara van Chanel. Inimitable Intense dus geen last meer van!

Nu heb ik redelijk lastige wimpers aangezien ze een beetje naar beneden staan. CHANEL - INIMITABLE INTENSE. Vandaar dat ik altijd een wimperkruller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.