donderdag 26 juli 2018

Saeco odea go lekt water

Ik weet niet zeker waar het lek zit. Het is geen water van de boiler of leidingen want deze heb ik allemaal gecontroleerd. Ik vermoed de overloop die naar de watertank gaat of de waterafdichting tussen de . Mijn saeco Odea Go lekt water als ik koffie zet.


Onder het apparaat ligt een plasje water.

Heeft iemand al gereageerd op jouw vraag of heb je het al zelf . Na elk kopje koffie ligt er een flinke plas aan de linkerzi. Saeco Odea Go : Hallo, Onze Saeco Odea lekt water tijdens het koffie zetten. Wie weet hoe ik dit oplos? In this video you will see explanation of most problems associated with leaks on Saeco Odea.


When making a coffee, the machine is losing water in the. Vind gebruikershandleidingen, veelgestelde vragen en hints en tips voor uw Philips-product. Om deze te kunnen vervangen moet ik de kappen verwijderen.

Vind saeco odea giro op Marktplaats. Ik heb het toestel nu een tweetal weken in . Voor iedereen een voordeel. Zo goed als nieuw Ophalen of.


Dit is de o-ring die zich in het ventiel onder de watertank bevindt. Saeco odea giro met boekjes lekt wat water bij de watertank voor de rest werkt de apparaat wel. Saeco SUP031O Odea Go SUP031OR Odea Giro , Odea Plus, Orange. Als de handdoek na een uur nog droog is, lekt het waterreservoir niet.


De zetgroep of afvoer zit mogelijk verstopt. Spoel de zetgroep met lauwwarm water en maak het bovenste filter voorzichtig schoon. Maak ook de binnenkant van de machine schoon met een vochtige doek. Vergeet niet het gedeelte onder het lekbakje . De liefde voor een kopje koffie uit de Philips Saeco Odea Black Go New Edition Vlaait slokje na slokje op met de Saeco Versheidsbelofte.


Koffie krijgt een nieuwe dimensie met vers gemalen hele koffiebonen, het zuiverste water en unieke melkconcepten. Ingrediënten die garant staan om alle nuances in de koffie uit . Ontdek de betekenis ervan. De waterleidingen moeten worden ontlucht.

Ontlucht de machine volgens de gebruiksaanwijzing of gewoon door wat heet water af te tappen. Zeer mooie witte Nespresso met melkopschuimer in zeer nette en mooie staat LET OP MACHINE LEKT WATER moet dus nagekeken worden wordt als defec… € 150. Slechtste apparaat dat ik al ooit gehad heb. Telkens een defecte waterteller. Enige minpunt- na jaar begint het stoompijpje een beetje te lekken.


Overal beoordeling: prima apparaat. Het water opvangbakje is al een jaar niet meer op zijn plek want dan doet hij helemaal niks meer. Ik slaagde erin om mij uit elkaar te halen, want ik had een heleboel lekkende stoom uit de stoompijp. Ik uw instructies gevolg en alles werkte heel goed.


Gewoon om lezers te bereiden, dit is wat ik heb gevonden. De groene verzegeling van de stoom einde was gescheur zoals eerder beschreven. Ik merkte dat het begint . Bovendien lekt het stoompijpje.


Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen over de Philips Saeco espressomachines. Tip: Als je op zoek bent naar een zoekwoor toets dan ctrl F in (Apple: Command F) en voer je zoekwoord in het zoekveld in. Staat jouw vraag over de Philips Saeco Exprelia er niet bij? Heb dit apparaat nu jaar in gebruik.


Na maanden begon hij steeds meer water te lekken en op een gegeven moment liep de zetgroep vast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.