dinsdag 8 januari 2019

Ferrero rocher cupcakes recept

Ferrero rocher cupcakes recept

Dat kun je doen maar dan zal het wel niet zo stevig zijn zoals de topping van dit recept. Ferrero rocher cupcakes. Ik ben gek op ferrero rocher. Een cupcake zoals deze is een heerlijke verwennerij voor iedereen die - zoals ik - gek is op deze lekkere nutella-gevulde chocolaatjes.


Ferrero rocher cupcakes recept

Hij is totaal geen keukenprins en hoewel het recept best makkelijk te maken is en nog eens stap voor stap uitgelegd staat, dan nog zie ik hem er niet toe in staat. Ik weet niet hoe lang ik nog kan volhouden dat ik geen chocoladefreak ben met al die choco- recepten van de laatste tijd. Deze cupcakes zag ik maanden geleden op een van mijn favoriete Amerikaanse blogs en had het recept opgeslagen bij mijn favorieten. Omdat ik daar inmiddels iets van 300 . Recipe with video instructions: Your favorite crispy, nutty chocolate ball is now a yummy cupcake. Spuit een mooie roos Nutella frosting op de afgekoelde cakejes.


Bron: voor de cakejes een recept uit de privé-collectie van mijn collega, voor de frosting een recept van de blog The Curvy Carrot . Ingrediënten Porties: cupcakes - Bereidingstijd: minuten. Voor het maken van de cupcakes: - 1g gezeefde patentbloem - g ongezoete cacaopoeder - g bakpoeder - 2g kristalsuiker - Snufje zout - ei op kamertemperatuur - ml halfvolle . Een feestelijk recept voor een feestelijke dag! Vandaag ben ik jarig, daarom deel ik dit feestelijke recept met jullie.


Ferrero rocher cupcakes recept

Vorige week ook mijn vriend jarig. But, when an Italian family becomes your family, you learn quickly about all things Italian. One of those things is hazelnut flavoured everything! Apparently it had to be baked inside of a cupcake for me to really like it!


De cupcake is lekker knapperig en smelt op je tong dankzij de chocolade. Pure decadence - the perfect cupcake to bring to a party. Looking for an impressive easy dessert?


Ferrero rocher cupcakes recept

Delicious and chocolate-y! Everyone will I almost panicked when I went to make the buttercream, asked my mom to hand it to me, and she had the most guilty look on her face. She has a tendency to eat it all whenever she comes over.


Irresistible chocolate nutella crunch cupcakes are a chocoholics dream! They are inspired by the candy, and have components that mimic all the different parts of the candy (i.e., chocolate cupcake , nutella buttercream frosting, chopped hazelnuts and chocolate syrup), but they have a deliciously . Fijn staaltje epic baking!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.