vrijdag 24 mei 2019

Superjuicer review

Superjuicer review

Gesponsord — Eerlijk is eerlijk: toen eigenaresse Linda van SuperJuicer mij benaderde om hun slowjuicer te testen, stond ik niet direct te springen van enthousiasme. Een aantal jaren geleden maakte ik voor het eerst kennis met een sapcentrifuge — niet hetzelfde . Bekijk informatie en beoordelingen van andere klanten voor SuperJuicer. Ontdek hieronder alle uitgebreide technische specificaties van de SuperJuicer , reviews van klanten die je voorgingen en handige filmpjes waarin we je stap voor stap uitleggen hoe je deze . Als het aan mij ligt dan kan ik niet genoeg keukenapparaten in de keuken hebben staan, dus toen ik hoorde dat ik de Slowjuicer van Superjuicer mocht testen was ik natuurlijk erg happy!


Superjuicer review

Donderdag ontving ik een super grote doos van de postbode. Jeetje wat is die zwaar! Hier zat mijn Superjuicer in, Nu ik op een gezondere toer ben was ik ook benieuwd naar de juicer.


Dat is nog steeds een van mijn meest gelezen artikelen. Het blijft lastig een keuze te maken tussen een slowjuicer en sapcentrifuge. Toen testte ik de sapcentrifuge Magimix Duo Plus XL, nu vul ik mijn toen geschreven review aan en test ik de slowjuicer van SuperJuicer mét een hele leuke kortingsactie! Er zijn vrouwen die dromen van een designers tas.


Superjuicer review

Ik niet, ik droom van keukenapparaten. Ik droom al een tijdje van een slowjuicer. Ik houd van groentesapjes en het leek mij heerlijk om deze zelf te kunnen maken. Ik was toen ook erg blij toen ik hoorde dat ik de Superjuicer mocht testen. Ik stond nog net niet te dansen in . Like SuperJuicer en Lady Lemonade en laat ons hieronder weten waarom jij dit super apparaat, ter waarde van € 19-, zo graag wilt winnen.


Dan vind je hier heerlijke recepten. En zoek je naar de beste juicer? Wil je een slowjuicer kopen? Dan ben je ook hier op de juiste plaats. Heb je die tijd niet, bekijk dan hieronder.


Superjuicer review

Ik testte de slowjuicer van SuperJuicer en maakte daarmee dit spicy tomatensapje. Voor een flinke dosis vitamines en ook om die lekkere trek zo rond een uur of vier in de middag buiten de deur te houden. Het goede nieuws is dat ik één van jullie blij mag maken met een SuperJuicer. De SuperJuicer slowjuicer heeft alle nieuwste technische specificaties die een slowjuicer maar kan hebben. Ben je niet helemaal tevreden met je SuperJuicer ? Dan kun je binnen dagen gebruik maken van onze retourregeling.


Win een Superjuicer slowjuicer ! Wij testten de Superjuicer en maakten twee verschillende sapjes met een heleboel groente en fruit. Hoewel we al jaren slowjuicers gebruiken. Review slowjuicer van Superjuicer. Schrijf een review voor dit product. Help anderen en geef jouw mening over dit product.


Tijdens het Margriet Winter Festival heb ik de hele week slowjuice workshops gegeven met de slowjuicers van het merk SuperJuicer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.